رکورد مدیریت خراسان رضوی در بررسی و رسیدگی به درخواستهای مردمی

رکورد مدیریت خراسان رضوی در بررسی و رسیدگی به درخواستهای مردمی

مدیریت خراسان رضوی طی سال 90 تعداد 2332 درخواست مردمی را که به دبیرخانه « رسیدگی به درخواستها و شکایات مردمی » ستاد استان واصل شده بود را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد .
به گفته بصیرت مدیر ستادی استان از بین درخواست های واصله 1107 مورد مرتبط با سازمان ها و ارگان های داخل استان ، 95 درخواست از طریق اداره کل محترم نظارت و امور شعب و 650 درخواست مردمی ارجاع شده از دفاتر نمایندگان مجلس به مدیریت واصل شده است که پس از بررسی های اولیه از سوی کارشناسان ستاد در خصوص 3/92 درصد درخواست های واصله اقدام لازم صورت گرفته است .
وی در ادامه افزود: طی سال گذشته 507 مورد ملاقات عمومی انجام شده است که طی آن 480 درخواست کتبی از ملاقات شوندگان دریافت و برای بررسی و اقدام لازم به کارشناسان ستادی و شعب ارجاع شد .

قالب دلخواه شما