لبخند سبز در مراسم اهدای جوایز ویژه حسابهای قرض الحسنه پس انداز بهار سبز هرمزگان

لبخند سبز در مراسم اهدای جوایز ویژه حسابهای قرض الحسنه پس انداز بهار سبز هرمزگان

در راستای تجلیل از سپرده گذاران بانک کشاورزی هرمزگان، مراسم اهدای جوایز ویژه خودرو پژو 206، در روز سه شنبه 8 مرداد ماه مقارن با شب عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم ( ص ) و با حضور مدیران ستادی و راهبردی شعب بانک در استان ، حجت الاسلام فروزان نژاد مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز هرمزگان، مشتریان و جمعی از کارکنان بانک در محل فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد .
در ابتدا مهندس کائیدی مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان، ضمن تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم ( ص ) به فعالیتهای بانک کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: این بانک در طول عمر 75 ساله خود، خدمات بسیار متنوعی به مردم ارائه نموده است، بانک کشاورزی تنها نهاد مالی است که بخش کشاورزی را در جهت توسعه و آبادانی کشور حمایت می نماید، وی تصریح کرد: دوره سپرده گذاری حسابهای قرض الحسنه پس انداز بهار سبز بانک کشاورزی هرمزگان به همت همه مشتریان وفادار این بانک با افتخار سپری شد و در این مرحله 1700 دستگاه خودروی پژو 206 از ارزنده ترین جوایز این مرحله بود که در کشور انجام گردید و 34 دستگاه از این خودروها به هرمزگان اختصاص یافت.
مهندس کائیدی در ادامه به تسهیلات پرداختی در زمینه قرض الحسنه، طرح حضرت زینب کبری، جوانان، صندوق مهر رضا، اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، مسکن روستایی، بنگاههای اقتصادی زودبازده، اشاره نموده و بانک کشاورزی را قویترین بازوی اعتبارات بخش دولتی در طی 75 سال فعالیت آن خطاب نمود.
وی در انتها با اشاره به دوره جدید سپرده گذاری حسابهای قرض الحسنه ویژه کشاورزی، مهلت سپرده‌پذیری این حسابها را تا پایان آبان ماه عنوان کرد و افزود: جوایز این مرحله 575 دستگاه خودروی سورن و میلیارد ها ریال جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر می باشد.
در ادامه مراسم و پس از پخش موسیقی سنتی ، حجت الاسلام فروزان نژاد ، امام جمعه موقت بندرعباس ، مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در سخنانی ضمن تقدیر از مسئولان بانک کشاورزی به جهت برگزاری مراسم اهدای جوایز مطالبی را نیز در خصوص مبعث حضرت رسول اکرم (ص) بیان داشت.
سپس ضمن دعوت از برندگان خودروها به جایگاه، لوح تقدیر، هدیه ویژه بانک و کلید خودرو پژو 206 به آنان اهداء شد.
در این جشن بزرگ مسئولین بانک ضمن تقدیر از مشتریان هدف شعب خود با توزیع کارتهای قرعه‌کشی بین حضار نیز از بین مدعوین در مراسم تعدادی انتخاب نموده و هدایایی را به رسم یاد بود اهداء کردند.
در بخشی دیگر از مراسم اهدای جوایز حسابهای قرض الحسنه پس انداز بهار سبز بانک کشاورزی هرمزگان ، به میمنت عید سعید مبعث حضرت رسول ، به کسانی که نامشان محمد بود نیز هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

قالب دلخواه شما