در محل آثارتاریخی طاق بستان 31 دستگاه پژو 206 جوایز حسابهای قرض الحسنه بهار سبز سال 86 تحویل برندگان شد

در محل آثارتاریخی طاق بستان 31 دستگاه پژو 206 جوایز حسابهای قرض الحسنه بهار سبز سال 86 تحویل برندگان شد

طی مراسمی در محل آثار تاریخی طاق بستان استان کرمانشاه باحضور مهندس هاشمی معاون برنامه ریزی استانداری، دکتر رحیمی فرماندار کرمانشاه، مدیران و کارکنان مدیریت شعب بانک در استان، جمعی از مشتریان و برندگان؛ 31 دستگاه اتومبیل پژو206 از جوایز حسابهای قرض الحسنه بهارسبز سال 1386 تحویل برندگان خوش شانس این جوایز شد.
در این مراسم علی نقی منصوربیگی مدیر ستادی استان با تبریک به برندگان جوایز به ارائه گزارشی ازعملکرد بانک در استان پرداخت و گفت: در راستای اجرای بانکداری الکترونیک 31 شعبه بانک دراستان به سیستم مهر گستر پیوسته‌ است و ارتباط آنها با شعب مهرگستر سراسر کشور به صورت همزمان فراهم شده است.
وی در ادامه گفت: بانک کشاورزی منابع حاصل ازجمع آوری سپرده های مردمی رادرجهت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به کارمی گیرد و بدین ترتیب مردم و سپرده گذاران نزد بانک کشاورزی ازاجرمعنوی مشارکت درتولید کشاورزی سهیم می شوند و به منظور قدردانی از سپرده‌گذاران بانک کشاورزی سالانه دوبار قرعه کشی انجام می دهد که در این مراسم 31 دستگاه اتومبیل پژو206 به برندگان خوش شانس این جوایز اهدا خواهد شد. مدیر ستادی استان با اشاره به برخی طرحهای بانک درراستای انجام مسئولیت های اجتماعی وایجاد اشتغال ، افزایش درآمدکشاورزان وبهره برداران مرتبط باکشاورزی وارتقاء بهره وری کشاورزی واستفاده مطلوب ترازمنابع وامکانات به نقش وجایگاه صندوق بیمه محصولات کشاورزی درحمایت ازتولید بخش کشاورزی اشاره و گفت: میزان غرامت پرداختی به خسارت دیدگان همواره 2 تا3 برابر بیشتر ازحق بیمه دریافتی ازکشاورزان دربخش های مختلف تحت پوشش بیمه ای است، وی همچنین از تمدید بدهی خسارت دیدگان که سررسید اقساط بدهی آنهادرسال 87 بوده است خبرداد .
در این مراسم ضمن اهداء جوایز اتومبیل های پژو 206 به برندگان آنها؛ به مشتریان شریک بانک کشاورزی نیز لوح تقدیری به دلیل سپرده گذاری در بانک و مشارکت آنها در سرمایه گذاریهای بخش کشاورزی اهداء شد. 
اجرای موسیقی محلی توسط گروه موسیقی صداوسیمای مرکز کرمانشاه و یکی از همکاران، برگزاری مسابقه و اهداء جایزه به نفرات برتر آن از دیگر برنامه های این مراسم بود.

قالب دلخواه شما