سمینار روسای شعب استان کرمانشاه برگزارشد

سمینار روسای شعب استان کرمانشاه برگزارشد

گردهمایی روسای شعب استان کرمانشاه با حضور مدیر ستادی و مدیران پشتیبانی، اعتباری، بیمه‌ای، بانکداری الکترونیک، تجهیزمنابع، کارشناسان ستادی و روسای شعب در مدیریت استان روز چهارشنبه 2 مرداد ماه برگزار شد.
در شروع این سمینار مراسم معارفه وحید قبادی به سمت مدیرپشتیبانی و اداری ومالی وهمچنین رشید امینی به سمت مدیر گروه بانکداری الکترونیک و تجهیز منابع انجام گرفت. مدیرستادی استان بااهداء حکم انتصاب همکاران مذکور از سوی مدیرعامل گفت امید است با تشریک مساعی و هماهنگی در استان شاهد موفقیت و شکوفایی بانک در استان باشیم. وی همچنین با اشاره به برخی تغییرات در محل شغلی روسای شعب و کارشناسان این تغییرات را در جهت کمک به پیشبرد اهداف سازمانی دانست.
مدیر ستادی استان بااشاره وضعیت استان در زمینه تجهیز منابع و وصول مطالبات گفت حوادث قهری در سال جاری و بروز پدیده خشکسالی باعث کاهش درآمد کشاورزان شده است و این موضوع وصول مطالبات بانک را تحت تاثیر قرارداده است که لازم است بکوشیم تا با تجهیزمنابع بیشترو وصول مطالبات، منایع لازم را برای تامین نیاز مالی بخش کشاورزی و پاسخگویی به درخواستهای کشاورزان فراهم کنیم. به همین منظور برای حصول اطمینان از فعالیت‌های شعب در چارچوب برنامه‌ها و اهداف بانک، روسای شعب می‌بایست نظارت بیشتری بر حوزه عملکردی خود در زمینه بازاریابی، کنترل امور، پاسخگویی به موقع به مشتریان و دقت در به کارگیری بهینه امکانات داشته باشند.
در ادامه این گردهمایی مدیرپشتیبانی به معیارهای ارزیابی مدیران بانک از نظر کمی و کیفی اشاره کرد و گفت تحقق اهداف بانک در سایه رضایت کارکنان و مشتریان محقق می‌شود. در ادامه مدیران اعتباری و بانکداری الکترونیک به مسائل اعتباری و وصول و ساماندهی فعالیتهای بازاریابی و تجهیزمنابع و بانکداری الکترونیک پرداختند.

قالب دلخواه شما