دومین جلسه ستاد بیمه در استان مازندران

دومین جلسه ستاد بیمه در استان مازندران

 دومین جلسه مدیریت بیمه استان با حضور مهندس بهشتی ، مدیر ستادی بانک در مازندران ، مهندس تورنگ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، مهندس رمضان زاده مدیر کل بازسازی و حوادث غیر مترقبه استانداری مدیر گروه خدمات بیمه ای استان و اعضای جلسه در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.
دراین جلسه مهندس بهشتی از اقدامات مثبت ستاد و همکاری دستگاههای اجرایی استان تشکر و قدردانی کردوگفت : با همکاری دستگاه اجرایی سطح بیمه زراعت برنج به حدود 98 هزار هکتار رسیده است که این رقم نسبت به سال گذشته حدود 41 هزار هکتار افزایش یافته است .
در ادامه این جلسه ،مهندس تورنگ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ،طی سخنانی اظهار داشت اطلاع رسانی و تبلیغات از نکات کارساز و مهم در بیمه است و به تامین اعتبار از سوی صندوق بیمه نیاز دارد. مهندس تورنگ در ادامه گفت شرایط ویژه سال زراعی ، سرمای بی سابقه و عدم بارندگی پس از آن خسارت قابل توجهی به بخش کشاورزی زد که خسارت ناشی از سرما حدود 13000 میلیارد ریال برآورد شده است و با توجه به اینکه در ماه های اسفند ، فروردین و اردیبهشت حدود 98% کاهش بارندگی در سطح استان داشتیم خسارت ناشی از خشکسالی تاکنون حدود 5500 میلیارد ریال برآورد شده است .
از دیگر سخنرانان این جلسه مهندس رمضان زاده ،مدیر کل ستاد حوادث غیر مترقبه استان بود و اعلام داشت استان مازندران مانند 14 استان دیگر خشکسالی آن مورد تائید قرار گرفته و برای بهره مندی از امکانات در این زمینه نیاز به پیگیری مستمر و دستگاه های اجرایی برای تحقق مطالبات در این مورد نیاز است .
رمضان زاده تصریح کرد: تشکیل کارگروه ها و کمیته های تخصصی می تواند در توسعه روند بیمه بسیار تاثیرگذار باشد .

قالب دلخواه شما