اولین گردهمایی مشترک مسئولین باجه ،خزانه وگروهای تجهیزمنابع در تاریخ جمعه 31/3/87 با حضورمنوچهر حیاتی مدیرامور بازاریابی وخدمات مشتریان ،تیمور غفاری رئیس اداره کل بازاریابی وتجهیزمنابع ،مدیرستادی وسایرمدیران گروه استان وتعداد180 نفرازهمکاران درسالن شهید پیروزمند مدیریت خراسان رضوی برگزارشد.
دراین همایش ابتدا مهندس بصیرت مدیرستادی استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک درسال گذشته وسه ماهه اول سال ،نقش واهمیت جایگاه مسئولین باجه را یادآور شد واز آنها به عنوان پیشانی بانک نام برد.
ایشان با مهم برشمردن نقش آنان درجذب و وفادار ساختن مشتریان خواستار مشارکت وتلاش بیشترایشان درامر تجهیز منابع وجذب سپرده های مردمی شد.
درادامه دکترمختاری از اساتید دانشگاه مشهد بابیان وتبیین علمی جایگاه ونقش مسئولین باجه درارائه خدمات بانکی وجذب مشتریان ،برخورد مناسب آنان را مهمترین تبلیغات وجذب تعداد بیشترمشتریان خواند و68% جذب یا دفع مشتریان از شعبه را منوط به برخورد و نحوه تعامل مسئولین باجه با مشتریان داشتند.
وی با مهم دانستن برخورد اول درزمان مراجعه مردم به شعبه ،وفادارسازی مشتریان را درگرو نحوه برخورد وارائه خدمات مطلوب از سوی مسئولین باجه برشمرد.
درادامه حیاتی مدیرامور بازاریابی وخدمات مشتریان با اشاره به برگزاری همایش سراسری مسئولین باجه درسالهای قبل ادامه این ابتکار درمدیریت خراسان را مثبت ارزیابی کرد.
ایشان با اشاره به اهتمام بانک در تبیین جایگاه سازمانی مسئولین باجه در مقایسه با سیستم بانکی ازآن به عنوان یکی از مهمترین عوامل ارزش گذاری برای مسئولیت وموقعیت سازمانی مسئولین باجه یاد کرد.وی سپس با بیان مبانی تئوریک وعلمی فروش خدمات بانکی ،کیفیت برخورد ،آراستگی ظاهر،فضای مناسب شعبه و.... را از مهمترین عوامل ایجاد انگیزه خرید از سوی مشتریان بیان نمودند.
درادامه کارگروهای تخصصی مسئولین باجه وخزانه وتجهیزمنابع تشکیل ونتایج حاصله از سوی هدایتگران کارگاهها ارائه ودرپانل پرسش وپاسخ با حضور حیاتی ،غفاری وبصیرت به سوالات همکاران پاسخ لازم ارائه گردید.
درپایان سمینار به رسم یادبود به هریک از همکاران لوح تقدیراهدا گردید .