دومین همایش روسای شعب با حضورمدیر ستادی بانک در استان آقای حیدری معاونت اداره کل برنامه ریزی بازار ، مدیران گروههای مختلف مدیریت ،کارشناسان و روسای شعب بانک در استان مازندران مورخ 26/2/87 در مرکز آموزش و رفاه بابلسر برگزار شد .
دراین همایش مهندس بهشتی در خصوص وضعیت استان در بخشهای مختلف ، چگونگی صدور کشاورزکارت و جایگاه استان در کشور و کیفی نمودن آن،افزایش سهم بازار از منابع موجود در استان ، راه اندازی کامل فایلرپرو ( مکاتبات بدون کاغذ) نظارت وکنترل روسای شعب برکلیه امور شعبه ، پاسخ دادن به موقع به مکاتبات ،تقسیم کاردرشعبه و بکارگیری کلیه نیروها در بخشهای مختلف ، باشگاه شعب برتر و چگونگی انتخاب شعب ، بیمه نمودن وثائق و استفاده مناسب از ابزارهای موجود در اختیار سخنان مبسوطی بیان داشت .
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود پیدا کردن مشکلات و ارائه راه حل برای کارگشایی و نوآوری را از مسائل حانز اهمیت دانست و گفت باید به محیط اطراف خود دقیق تر نگاه کنیم . بهشتی در پایان سخنان خود نقش ارتباطات برون سازمانی را در انعکاس فعالیتهای بانک بسیار موثر دانست .
سپس محمدولی حیدری معاون اداره کل برنامه ریزی بازار درخصوص نحوه برخورد کارکنان با مشتریان و اهمیت این موضوع در بازاریابی ، نحوه ارائه خدمت توسط مسئولین باجه ، تاکید بر مزیت های رقابتی در بازاریابی ، مذاکره با مشتری بصورت مکتوب و پیگیری آن و اهمیت نحوه رفتار و برخورد با مشتریان در بازاریابی بانکی مطالبی ارائه کرد .
در ادامه این همایش مدیران گروههای مختلف در حیطه فعالیتهای خود توضیحاتی را برای حاضرین ارائه نمودند .و در پایان به سوالات روسای شعب پاسخ داده شد .