بانک کشاورزی لرستان در شمار 10 دستگاه اجرایی برتر استان

بانک کشاورزی لرستان در شمار 10 دستگاه اجرایی برتر استان

بانک کشاورزی استان لرستان در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در سال 1389 به عنوان یکی از 10 دستگاه اجرایی دارای رشد مثبت برگزیده شد ودر مراسمی که به همین منظور در استانداری لرستان برگزار شد لوح قدردانی دریافت کرد.
در لوح قدردانی اهدایی خطاب به مهندس علی اکبر فهیمی ، مدیر بانک کشاورزی استان لرستان آمده است : "در راستای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، بانک کشاورزی در ارزیابی عملکرد سال 1389 با توجه به نتایج مکتسبه نسبت به سال قبل دارای جایگاه بهتری بوده و به عنوان یکی از 10 دستگاه اجرایی دارای جهش مثبت انتخاب گردیده است ، لذا به پاس این موفقیت که حاصل تلاش همه جانبه و صادقانه مدیریت و کارکنان آن مجموعه می باشد این لوح تقدیر اهداء می گردد. "
خاطر نشان می سازد در مراسم تقدیر از دستگاههای برتر استان ، دکتر بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از توسعه خدمات دولت الکترونیک به عنوان مهمترین معیار ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در ارزیابی سال آینده خبر داد. همچنین در این مراسم دکتر دهمرده استاندار و لرستانی معاون استاندار از عملکرد دستگاه های برتر استان قدردانی کردند.

قالب دلخواه شما