قدردانی استاندار مازندران از بانک کشاورزی در مراسم افتتاح اولین کارخانه تولید خوراک دام به روش اکسترود شمال کشور

قدردانی استاندار مازندران از بانک کشاورزی در مراسم افتتاح اولین کارخانه تولید خوراک دام به روش اکسترود شمال کشور

اولین کارخانه خوراک آبزیان به روش اکسترود شمال کشور در ساری با ظرفیت 16هزار تن در سال با حضور مهندس طاهایی استاندار مازندران ،دکتر یوسف نژادنماینده مردم ساری ،معاونت رئیس شیلات کشور،روسای ادارات استانی ومهندس بهشتی مدیرشعب بانک دراستان به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان مازندران، در این مراسم استاندار مازندران از بانک کشاورزی به عنوان بانکی مردمی و خدوم به نیکی یاد و از مهندس بهشتی و کارکنان بانک در استان قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش،استاندار مازندران افتتاح این کارخانه ظرفیتی بزرگ برای آبزی پروران شمال کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، پرورش دهندگان انواع ماهیان می توانندبا کمترین هزینه حمل و نقل خوراک آبزیان را تهیه کنند.
این گزارش می افزاید؛از دیگر سخنرانان این مراسم دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری بودکه ضمن قدردانی از عملکرد بانک کشاورز ی، ایجاد این کارخانه را گامی موثر برای اشتغال استان و تامین خوراک برای آبزی پروران دانست و نقش آن را در توسعه صنایع شیلات استان و کمک به آبزی پروران را بسیار حائز اهمیت بر شمرد.
گفتنی است این کارخانه با سرمایه گذاری 45میلیارد ریال بامشارکت بانک کشاورزی به بهره برداری رسید که مبلغ 19200میلیون ریال تسهیلات سرمایه ای و 15میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به این کارخانه اختصاص یافت و از مزیت های این کارخانه در شمال کشور می توان به بهبود فرایند هضم و جذب ،پلت های یکدست با اندازهای دقیق بدون ذرات شکسته ،کاهش و از بین رفتن ترکیبات ضد تغذیه ای و آلودگی های موجود در مواد اولیه و استریلزه شدن ،افزایش سرعت رشدو بهبودضریب تبدیل و در نیتجه کوتاه شدن دوره پرورش و کیفیت بهتر و در نتیجه افزایش سود آوری را اشاره کرد.






















قالب دلخواه شما