منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی بانک به عنوان مدیر معین استان خوزستان در حوزه تجهیزمنابع روز دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ضمن حضور در جلسه شورای بازاریابی و تجهیزمنابع استان خوزستان گفت : تجهیزمنابع با مفهوم جدید « ارتباط با مشتریان » تحت بررسی است و بدون شک هر ارتباطی که با مشتری برقرار شود فرصتی برای تبلیغات خدمات ما خواهد بود.
مدیر امور منابع انسانی افزود : « ارتباط با مشتریان » مقوله بسیار مهمی است که تغییر ساختار فیزیکی شعب کشور و تغییر مبانی و نگرش نیروی انسانی بانک بر این اساس استوار شده تا ارتباط با مشتریان به نحو سازنده و بهینه ای صورت پذیرد .
مدیر امور سرمایه انسانی در بخش پایانی سخنان خود گفت : « سرمایه انسانی بانک با ویژگی های منحصر به فرد خود به عنوان مهمترین مزیت رقابتی بانک در بازار است ، چرا که خصوصیت انسانی قابل تقلید نیست . در این راستا همکاران باید اخلاق حرفه ای داشته باشند و با شناخت مشتری و یادگیری اصولی نحوه ارتباط با وی گام مهمی در جذب و وفاداری مشتریان بردارند .
این جلسه با حضور مدیران گروه ها ، کارشناسان مدیریت و جمعی از رؤسای شعب شهرستان اهواز در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد و در ابتدا خانم عراق زاده مدیربانکداری الکترونیک مدیریت خلاصه ای از عملکرد و فعالیتهای استان در حوزه تجهیزمنابع را ارائه داد و سپس تعدادی از رؤسای شعب نقطه نظرات و پیشنهاداتی را مطرح کردند .