بانک کشاورزی جشنواره مهرگان را برگزار می کند

بانک کشاورزی جشنواره مهرگان را برگزار می کند

بانک کشاورزی با هدف توسعه بانکداری الکترونیک در بخش کشاورزی،جشنواره مهرگان ویژه کشاورز کارت را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ در این جشنواره که خدمت جدیدی با عنوان «حساب جاری بدون دسته چک کشاورز» ارائه شده است، دارندگان این حساب بر اساس مانده حساب،مبلغ تراکنش های موفق کارتی،فعال سازی کشاورزکارت،معرفی حساب به عنوان حساب واریز یارانه و ... به شرط داشتن مانده حد اقل 300 هزار یال در قرعه کشی این جشنواره شرکت خواهند کرد.
بر این اساس ، در قرعه کشی این جشنواره که آذرماه سال جاری به صورت متمرکز و استانی در تهران برگزار خواهد شد،2میلیارد و 880 میلیون ریال جایزه به برندگان اهدا می شود.
براساس این گزارش؛ بیش از 3هزار و 500 فقره جایزه شامل 80 کمک هزینه 5میلیون ریالی سفر حج وعتبات عالیات،80 کمک هزینه 5 میلیون ریالی خرید نهاده های تولید،،80 کمک هزینه 5 میلیون ریالی ازدواج، 80 کمک هزینه 5 میلیون ریالی خرید جهیزیه،هزار و 600 کارت هدیه 500هزار ریالی مهرگستر و یک هزارو 600 حساب طرح های ایران با موجودی 300 هزار ریالی برای همسر و فرزندان دختر جوایز این جشنواره را تشکیل می دهند.
این گزارش می افزاید به دارندگان حساب جاری بدون دسته چک کشاورز که از سوم مهر ماه تا بیست و چهارم آذرماه سال جاری نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده اند و حداقل مانده حساب آنان 300 هزار ریال باشد، به ازای هر 100 هزار ریال روزانه یک امتیاز تعلق خواهد گرفت.
لازم به ذکر است هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

قالب دلخواه شما