دکتر طالبی: همکاران حراست یاران و همراهان عزیز مدیر عامل هستند

دکتر طالبی: همکاران حراست یاران و همراهان عزیز مدیر عامل هستند

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک در دیدار با کارکنان انتظامات دفتر مرکزی حراست گفت: همکاران حراست در کل کشور یاران و همراهان عزیز مدیر عامل هستند.
به گزارش روابط عمومی؛ در این نشست مدیر عامل بانک ضمن قدردانی از زحمات مجموعه کارکنان حراست گفت: در هر سازمان مجموعه ای از مشاغل دست در دست هم می دهند تا هدف سازمان تحقق پیدا کند و هر یک از این مشاغل در جایگاه خود از اهمیت ویژه ای برخوردارند که شاغل هر شغل چنین اهمیتی را ایجاد می کند.
دکتر طالبی همکاران حراست در کل کشور را یاران و همراهان عزیز مدیر عامل دانست و ابراز امیدواری کرد کارکنان این مجموعه در شغل خود به گونه ای عمل کند تا اهمیت و جایگاه آن را حفظ  کنند.
مدیر عامل بانک با اشاره به اثر مطلوب شغل کارکنان حراست در جلوگیری از خساراتی که ممکن است به بانک وارد شود افزود: آنچه باعث می شود مدیران و کارکنان بخش های مختلف بانک وظایف خود را به نحو مناسب انجام دهند ، آرامش و آسایش خاطر است و تحقق این آرامش و آسایش خاطر منوط به همکاران حراستی بانک است.
دکتر طالبی به معنی دار شدن شغل در تمامی مشاغل اشاره کرد و گفت : ایجاد تنوع و جلوگیری از یکنواختی یکی از اقدامات مهم برای معنی دار شدن شغل است و چرخش شغلی بین همکاران به گونه ای که تنوعی در محیط کاری آنان ایجاد کند یک امر ضروری است.
مدیر عامل بانک در ادامه گفت: سازمان محل زندگی افراد است و بخش مهمی از ساعات زندگی را در محل کار می گذرانند، از اینرو باید زمینه رشد و تعالی آنان را فراهم کنیم و موثرترین عامل در رشد و تعالی فرد خودش است که باید سعی کند استعدادها و توانایی هایی را که دارد بروز داده و رشد کند.
دکتر طالبی در خاتمه با بیان اینکه در بانک به عنوان یک نهاد مالی گروهی به عنوان نگهبان انجام وظیفه می کنند، نشانگر حساسیت این سازمان است گفت:اگر چهره ای قوی و منضبط از نیروی انتظامی بانک در کل کشور نمایش دهیم ، احتمال هر گونه تخلف خود به خودکم می شود.
گفتنی است در این مراسم سرپرست دفتر مرکزی حراست نیز طی سخنانی با بیان اینکه نیروی انتظامات بانک پیام‌آور امنیت و آرامش برای همکاران هستند و با سخت کوشی به انجام وظایف خود می‌پردازند؛ مسائل و مشکلات آنان را مطرح و از توجه ویژه مدیرعامل بانک نسبت به همکاران انتظامات تشکر و قدردانی کرد.

قالب دلخواه شما