برپایی مراسم دیدار نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی

برپایی مراسم دیدار نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی

دکتر محمد طالبی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی روز شنبه شانزدهم فروردین ماه در مراسم دیدار نوروزی، با کارکنان ادارات مرکزی این بانک دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این مراسم که حشمت الله نظری، مهندس داور ماهی کار و محمد حسن فروغی فر اعضای هیات مدیره، مدیران امور،مشاوران،روسا و کارکنان ادارات مرکزی، مدیران عامل موسسات تابعه و همچنین جمعی از بازنشستگان این بانک نیز حضور داشتند، دکتر طالبی طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» محورهای اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد و به تبیین محورهای تحقق آن در بخش کشاورزی پرداخت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود موفقیت های بانک کشاورزی را مرهون تلاش سرمایه انسانی این بانک دانست و با اشاره به نامگذاری سال 1392 باعنوان سال سرمایه انسانی در بانک کشاورزی اضافه کرد: سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه سرمایه انسانی انجام شد اما لازم است در سال 1393 نیز این حوزه مورد توجه قرار گیرد و در همان جهت حرکت کنیم.
بر اساس این گزارش، سخنرانی سید عبدالله قریشی از بازنشستگان بانک کشاورزی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و دید و بازدید همکاران ادارات مرکزی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
این گزارش می‌افزاید: مراسم رسمی دید و بازدید نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان ، همه ساله در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار می شود.

قالب دلخواه شما