دکتر طالبی: بازنشستگان، گنجینه های ماندگار بانک هستند

دکتر طالبی: بازنشستگان، گنجینه های ماندگار بانک هستند

مراسم تجلیل ازبازنشستگان سال 1392 مدیریت استان‌ها و ادارت مرکزی بانک کشاورزی روز یکشنبه یازدهم اسفند ماه در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این مراسم که دکتر محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک، حشمت الله نظری، مهندس داور ماهی‏کار و محمدحسن فروغی فر اعضای هیات مدیره ، مدیران امور و برخی از روسای ادارات مرکزی حضور داشتند، دکتر طالبی طی سخنانی ضمن تشکر از زحماتی که بازنشستگان در دوران خدمت کشیده اند گفت: آنچه در بانک کشاورزی به آن افتخار می‌کنیم برآیند زحمات بازنشستگان است.
دکتر طالبی هم‌چنین بازنشستگان را گنجینه‌های ماندگار بانک معرفی و بر ضرورت استفاده از تجربه آنان تأکید کرد و گفت: جدا شدن همکاران بازنشسته که تمام زندگی خود را وقف بانک کرده‌اند بسیار سخت است و باید از زحمات و عشق ورزی های آنان به نحو شایسته‌ای قدردانی کرد.
دکتر طالبی افزود: با توجه به تجربیات همکاران بازنشسته باید فرصت‌هایی را برای استفاده از این ظرفیت فراهم کرد.
بر اساس این گزارش منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی نیز در این مراسم قدردانی از عزیزانی که موجب اعتلای نام بانک شدند را از وظایف این حوزه بر شمرد و گفت: عزت،افتخار و سربلندی در چهره هر کدام از همکاران بازنشسته متجلی است.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور در سال گذشته و با توجه به نرخ مثبت بخش کشاورزی، نقش پررنگ همکاران بازنشسته و شاغل بانک کشاورزی در رشد این بخش را مهم عنوان کرد و آن را موجب افتخار و مباهات دانست.
مدیر امور سرمایه انسانی با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه سرمایه انسانی بانک درباره بازنشستگان ، اجرای تورهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی و برگزاری مراسم قدردانی از بازنشستگان در تمامی استان‌ها را از برنامه‌های این حوزه برشمرد .
این گزارش می افزاید؛ بیان عملکرد حوزه سرمایه انسانی بانک درباره بازنشستگان از سوی منوچهر نبی آبکنار رئیس اداره کل امور کارکنان و رسول پاینده رئیس اداره کل رفاه کارکنان، بیان دیدگاه ها و نظرات محمد نقی ذوقی نماینده کانون بازنشستگان بانک و توصیه‌های بهداشتی و درمانی دکتر اکبر فرقانی معاونت مستقل سلامت و بهداشت در دوران بازنشستگی از دیگر برنامه‌های این همایش بود و در پایان مدیرعامل بانک با یکایک بازنشستگان حاضر در مراسم دیدار و از ایشان تقدیر به عمل آورد.

قالب دلخواه شما