دریافت استانداردهای جهانی سیستم مدیریت کیفیت و مسئولیت پذیری توسط اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی
اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی استاندارد های جهانی سیستم مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت مسئولیت پذیری را بر مبنای استاندارد های بین المللی ISO 26000:2010 و ISO 9001:2008 دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، پس از اجرای مراحل پنج گانه استقرار سیستم های استاندارد مدیریت کیفیت و مدیریت مسئولیت پذیری ، اداره کل روابط عمومی این بانک موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی مذکور از شرکت بین المللی ITCC (The Independent Testing & Certification Company International Ltd.) شد.
این گزارش می افزاید استقرار سیستم های مدیریتی استاندارد به عنوان بستر مناسبی برای استقرار سیستم مدیریت جامع شناخته می شوند و از جمله مزایای استقرار این سیستم ها می توان افزایش توان رقابت در عرصه ملی و بین المللی، ایجاد اطمینان و اعتماد چند جانبه درون و برون سازمانی ، توزیع تعهد سازمانی ، کاهش ریسک، پیشرفت در روند کار، شفافیت فرایندها و در نهایت پاسداشت ارزش های بنیادین سازمان را برشمرد.