بانک کشاورزی لوح برتر را در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری ، با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری مدار و پاسخگو، پانزدهم بهمن ماه سال جاری با شرکت مدیران صنعت و تجارت کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد و بانک کشاورزی لوح برتر سه ستاره رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
بر اساس این گزارش، در این اجلاس ملی که توسط گروه بین الملل پیشگامان و با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، منتخبین که از میان سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی فعال در عرصه اقتصاد کشور بودند، پس از ارزیابی شاخص های مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش ، در پایان لوح های سه ستاره، دو ستاره، یک ستاره و اهتمام دریافت کردند.
این گزارش می افزاید: بحث و گفتگو پیرامون فرایند سنجش رضایت مشتریان و ارتباط آن با تعالی سازمانی، بررسی راهکارهای افزایش رضایتمندی مشتری، مزایای رضایت بالای مشتریان و تاثیر آن بر بازار رقابتی و بررسی شیوه های موثر وفادارسازی مشتریان، عناوین اصلی مباحث مطروحه در این اجلاس بود.