حشمت الله نظری:توانمندی برای افزایش سهم از بازار وجود دارد

حشمت الله نظری:توانمندی برای افزایش سهم از بازار وجود دارد
حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: ادبیات  و توانمندی برای ارتقای وضعیت و افزایش سهم بانک کشاورزی از بازار وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، نظری روز چهارشنبه هفتم ابان در همایش سراسری راهبران خدمات این بانک با اعلام مطلب فوق افزود:با تلاش همه همکاران ضریب خود اتکایی بانک کشاورزی افزایش یافته است.
وی میزان ضریب خود اتکایی بانک کشاورزی را کمتر از 1.5 درصد اعلام کرد و گفت:در تلاشیم این ضریب به کمتر از یک برسد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به تلاش دولت برای خروج از رکود و تورم و همچنین وجود شرایط رقابت ناسالم برخی بانک ها و موسسات مالی بر برنامه ریزی برای ارتقای وضعیت تجهیز منابع و افزایش سهم از بازار تأکید کرد.
وی به موضوع اضافه برداشت ها اشاره کرد و گفت: این اقدام اگرچه ممکن است در یک مقطع مشکل بانک ها را حل کند،اما سم مهلکی برای یک بانک است.
نظری خطاب به راهبران خدمات بانک کشاورزی گفت:ما در دوره ای خدمت می کنیم که حرکت بدون دیدگاه علمی امکانپذیر نیست و نمی توان بدون چنین دیدگاهی سازمان را اداره کرد.

وی در پاسخ به برخی مطالب مطرح شده درباره نقایص موجود در ارائه خدمات گفت با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود،این نقایص با همکاری حوزه مشتریان و فناوری اطلاعات(IT) حل شدنی است.

نظری در تشریح انتظارات از کارکنان حوزه امور مشتریان در زمینه تجهیز منابع  خاطر نشان کرد، بخش کشاورزی و زیر مجموعه های آن به ویژه صنایع تبدیلی گردش عملیاتی بالا و  منابع فراوانی دارند که به عنوان بهترین مشتریان باید برای جذب آنان برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی مشکل سرمایه در گردش و منابع کوتاه مدت را از مشکلات این دسته از مشتریان دانست و گفت: از محل منابع سال جاری بانک مبلغی حدود 5 هزار میلیارد ریال  به این  امر اختصاص یافته است.
نظری در بخش پایانی سخنانش به تغییرات ساختاری بانک کشاورزی همسو با نیازهای مشتریان اشاره کرد و استفاد از ابزارهای موجود برای ارتقای وضعیت و افزایش سهم از بازار را خواستار شد.

قالب دلخواه شما