برگزاری همایش سراسری راهبران خدمات بانک کشاورزی

برگزاری همایش سراسری راهبران خدمات بانک کشاورزی
همایش سراسری راهبران خدمات بانک کشاورزی با حضور دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل،حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره، امین مرادی مدیر امور مشتریان، روسای برخی از ادارات مرکزی، مدیران گروه های مشتریان و راهبران خدمات این بانک از سراسر کشور، روز چهارشنبه هفتم آبان در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این همایش دکتر طالبی طی سخنانی طرح راهبران خدمات این بانک را گامی  برای اجرای برنامه های بازاریابی این بانک و ارتباط حوزه های ستادی با شعب دانست که می تواند در آینده بانک اثر گذار باشد.
حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز در سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش کارکنان که موجب افزایش ضریب خود اتکایی این بانک شد، بر استفاده از روش های علمی برای ارتقای وضعیت تجهیز منابع و افزایش سهم از بازار تأکید کرد.
امین مرادی مدیر امور مشتریان این بانک به عنوان دیگر سخنران همایش، با اشاره به ضرورت وجود راهبران خدمات در بانک کشاورزی؛ به تشریح چرخه محصول، نقش این راهبران دربانک،رفع چالش ها و انتظارات از راهبران  خدمات پرداخت.
بر اساس این گزارش، در بخش دیگری از این همایش عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل بانکداری خرد درباره راهبران خدمت در بانک کشاورزی و انتظارات از انان سخنرانی کرد، همچنین «راهبری و فروش» موضوع سخنرانی دکتر محمود محمدیان از استادان دانشگاه بود.
این گزارش می افزاید، تشکیل چهار کارگاه آموزشی با موضوع خدمات الکترونیکی،شعب شهری،پایانه های فروش،تجهیز منابع و طرح های فروش و ارائه نتایج از سوی نمایندگان این کارگاه ها در قالب یک نشست تخصصی از دیگر برنامه های این همایش یک روزه بود.

قالب دلخواه شما