برگزاری جلسه ارتباط مستقیم مدیران منطقه یک ( شمالغرب ) در استان آذربایجان غربی

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم مدیران منطقه یک ( شمالغرب ) در استان آذربایجان غربی
جلسه ارتباط مستقیم مدیران منطقه یک ( شمالغرب ) کشور با حضور مدیران شعب بانک درشش استان و مدیر گروههای مالی و پشتیبانی و کارشناس مسئولین امور مالی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،  اردبیل، کردستان ، زنجان و گیلان روز چهارشنبه بیست وسوم مهر در سالن جلسات ساختمان مدیریت آذربایجان غربی برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی، در آغاز این جلسه  داود برنج فروش آذر رئیس جلسه و مدیر شعب بانک در استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام دستور جلسه با عنوان« انضباط مالی- منابع و مصارف و سود آوری در بانک» از مدیران شرکت کننده در جلسه خواست گزارش و نظرات  خود را ارائه کنند. 
علی اکبر دائم امید مدیر شعب بانک در استان آذربایجان غربی نیز درباره موقعیت جعرافیایی و محصولات تولیدی در بخش کشاورزی این استان مطالبی ارائه کرد و در ادامه، فاضلی  مدیر گروه مالی،اداری و پشتیبانی استان آذربایجان غربی پیشنهاد کرد با توجه به بافت جمعیتی از استان های آذربایجان غربی و کردستان برای جذب سپرده های پس انداز قرض الحسنه حمایت لازم به عمل آید . 
در ادامه جلسه بهزاد نیکخواه مدیر شعب بانک در استان زنجان، اسعد فهیمی مدیر شعب بانک در استان کردستان و عقیل وکیلی مدیر شعب بانک در استان اردبیل نیز درباره سود آوری، صورت های مالی، دفتر کل،کنترل مانده حساب های مشترک  بحث  و تبادل نظر کردند. 
در پایان جلسه مدیر شعب بانک در استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر از برگزار کنندگان جلسه در استان آذربایجان غربی پیشنهاد داد برای اجرایی کردن پیشنهادهای ارائه شده از هر استان نمایندگانی به منظور تبادل اطلاعات به سایر استان ها اعزام شود.

قالب دلخواه شما