محمد حسن فروغی فر عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی : شعب محور اجرای برنامه های بانک هستند و نقش روسای شعب در اجرای برنامه ها بی بدیل است.

محمد حسن فروغی فر عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی : شعب محور اجرای برنامه های بانک هستند و نقش روسای شعب در اجرای برنامه ها بی بدیل است.
محمد حسن فروغی فر عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با تاکید بر اهمیت سرمایه انسانی گفت : آنچه بانک کشاورزی دارد مدیون و مرهون سرمایه انسانی آن است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، محمد حسن فروغی فر صبح روز شنبه بیست وششم  مهر ماه در سومین همایش سراسری  روسای شعب این بانک ، فلسفه و هدف این همایش را ایجاد همدلی ، همفکری و همگامی همکاران برای حرکت قوی تر و پرافتخارتر از گذشته برای رسیدن به اهداف کلان بانک دانست.
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی افزود : مهم ترین بخش سرمایه انسانی بانک روسای شعب به عنوان فرماندهان نقطه تماس سازمان با مشتری هستند.
 محمد حسن فروغی فر روسای شعب را امانتدار سازمان خواند و گفت : سازمان انتظار دارد از تمامی ظرفیت های این امانت که به شما سپرده شده است برای رسیدن به اهداف بانک استفاده کنید. وی از آنان خواست با مشارکت در برنامه ریزی ها و اختصاص وقت بیشتر برای تفکر و ایجاد نقش و جایگاه در تعریف برنامه ها ، برنامه های  تدوین شده کاربردی تر ، هدفمندتر و اجرائی تر شوند.
وی ادامه داد: اگر محوریت را به شعب ندهیم امور بانک به نتیجه مطلوب نخواهد رسید( به عنوان مثال آموزش های بانک اثر بخشی لازم را نداشته و نتایج آموزش ها رضایت بخش نخواهد بود) روسای شعب باید ابتدا نقاط ضعف را بشناسند ، اشخاص مورد نظر برای رفع این نقاط ضعف مشخص کنند و افراد واجد شرایط را برای گذران آموزش های لازم معرفی نموده تا نقاط ضعف را برطرف کنند.
 عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی نامگذاری دو سال متوالی به عنوان سال سرمایه انسانی و اینکه برند این  بانک سرمایه انسانی است را ناشی از نگاه ویژه مدیران در سرمایه انسانی دانست .
وی در ادامه بر نقش و رسالت شعب شهری در تجهیز منابع برای استفاده این منابع در توسعه بخش کشاورزی و ارتقای سطح درآمد و زندگی کشاورزان و روستائیان اشاره کرد و این نقش را ستود.
فروغی فر با تاکید بر وجود یک رابطه عاطفی و ا نسانی جدا از رابطه اداری بین همکاران خواست همکاران به یکدیگر نزدیکتر شوند و با همکاری و همدلی برای اجرای بهتر برنامه ها تلاش کنند.
وی از اجرای طرح توسعه فردی روسای شعب در آینده ای نزدیک خبرداد و از روسای شعب خواست از تمام ظرفیت های این طرح استفاده کنند. وی همچنین گفت: یکپارچه سازی مشوق های مالی براساس کل عملکرد شعب در دستور کار هیأت مدیره است .
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی در پایان سخنانش با تاکید بر رعایت انضباط مالی و کنترل برنامه منابع و مصارف در بانک اشاره کرد و افزود : باید مدیریت درآمد و هزینه داشته باشیم و درآمدهای غیر مشاع و درآمدهای کارمزدی را افزایش دهیم. وی همچنین از روسای شعب خواست نکات گزارش شده از سوی حسابرسان مستقل بانک در صورت مصداق داشتن در شعبه را برطرف کنند.

قالب دلخواه شما