مهندس داور ماهی کار عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی: تأمین منابع و به کارگیری بخش عمده ای از آن در راستای مأموریت اصلی بانک که اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی است از اثرات و جود شعب شهری در این بانک است.

مهندس داور ماهی کار عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی: تأمین منابع و به کارگیری بخش عمده ای از آن در راستای مأموریت اصلی بانک که اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی است از اثرات و جود شعب شهری در این بانک است.
مهندس داور ماهی کار عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی: تأمین منابع و به کارگیری بخش عمده ای از آن در راستای مأموریت اصلی بانک که اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی است از اثرات و جود شعب شهری در این بانک است.
مهندس داور ماهی کار عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی در همایش سراسری روسای شعب شهری این بانک طی سخنانی با برشمردن ویژگی های روسای شعب شهری و اشاره به نقش گذشتگان و پایه گذاران بانک کشاورزی به تشریح نقش و رسالت شعب شهری در رسیدن به اهداف کلان بانک کشاورزی پرداخت. 
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، مهندس ماهی کار در اولین روز از سومین همایش سراسری روسای شعب این بانک، طی سخنانی به ویژگی ها و مشخصات روسای شعب شهری پرداخت و گفت: شناخت اهداف بانک یکی از ویژگی های روسای شعب شهری است و افزود: امروزه صاحبنظران اصول بازاریابی معتقدند مهمترین فرد در سازمان و هدف کار ما، مشتری است و برای شناخت اهداف سازمان باید در گام اول مشتری را شناخت و خواسته هایش را سودمندانه پاسخ داد.
وی وفاداری و اعتقاد به ادامه مسیر ، داشتن مهارت های فنی، ادراکی و انسانی، نظارت و کنترل های مستمر، تأکید بر کارگروهی در شعب و توجه به تقسیم بندی مشتریان را از دیگر مشخصات روسای شعب برتر عنوان کرد.
عضو هیأت مدیره بانک با تأکید بر نقش رئیس شعبه در دادن مشاوره به مشتریان گفت: رئیس شعبه باید با ضوابط و مقررات آشنا باشد و اطلاعات لازم و کامل را در راستای تصمیم گیری مشتری در اختیار او قرار دهد.
وی بر تحلیل هزینه و درآمد توسط روسای شعب شهری تأکید کرد و افزود: رئیس شعبه ای موفق است که هزینه ها را کنترل کند و درآمدها را افزایش دهد.
مهندس ماهی کار با بیان این موضوع که مشتری در برخورد با مسئولان باجه ها است که کل بانک را قضاوت می کند، گفت: در به کارگیری افرادی که در پشت باجه ها قرار می گیرند دقت کافی شود. وی همچنین بر آراستگی محیط داخلی و زیبائی محیط خارجی شعب شهری تأکید کرد.
عضو هیأت مدیره بانک در بخش دیگری از سخنانش به پیشینه تاریخی بانک و نقش شعب شهری در تجهیز منابع برای تأمین مالی بخش کشاورزی پرداخت و با اشاره به سطح اثرگذاری بانک کشاورزی قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: تاریخ بر اعتماد جامعه به بانک کشاورزی و نهادینه شدن این بانک در متن اقتصاد کشاورزی دلالت می کند.
وی افزود: اساس نهضت تعاون و تشکیل تعاونی های روستائی قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی، به واسطه وجود بانک کشاورزی بوده و می توان گفت: بانک کشاورزی امیدگاه کشور در راستای توجه به نهضت تعاون است.
مهندس ماهی کار با عنوان کردن خدمات بانک کشاورزی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به تشکیل صندوق بیمه کشاورزی اشاره کرد و گفت: از نظر کارشناسان فائو راز موفقیت صندوق بیمه کشاورزی در این بوده است که در دل بانک کشاورزی شکل گرفته است. وی همچنین به اجرای بانکداری بدون ربا از بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی در سال 62 با استفاده از عقود اسلامی به 785 کشاورز در قسمتهای مختلف تسهیلات داده است و بعد از شناسایی نقاط قوت وضعف آن، این موضوع را برای تصمیم گیری در اختیار تصمیم گیران قرار داده است. 
عضو هیأت مدیره بانک در ادامه درباره سرفصل های وجوه اداره شده و تسهیلات گفت: تنها از سال 1380 تاکنون 460 سرفصل وجوه اداره شده در بانک کشاورزی مدیریت شده اند.
وی گفت: به واسطه توسعه شعب روستائی و در ادامه توسعه شعب شهری و اصلاحات صورت گرفته در بانک و تلاش و اهتمام همکاران، نسبت خوداتکائی بانک همواره افزایش یافته است.
وی از سرمایه انسانی بانک به عنوان برند بانک کشاورزی نام برد و افزود: شما روسای شعب شهری همواره تأثیرگذار بوده اید ولی با تلاش بیشتر می توان قدمهای بیشتری نیز برداشت.
 وی با اشاره به خدمات قابل ارائه در بانک کشاورزی گفت: از 270 نوع خدمت قابل ارائه در بانک کشاورزی 33 نوع خدمت فقط در انحصار این بانک است و انتظار می رود با مذاکرات به عمل آمده با مشتریان این موارد به اطلاع آنان برسد
مهندس ماهی کار با اشاره به اقدامات و سیاستهای لازم برای خروج از حالت رکود تورمی و تأکید بانک مرکزی بر این موضوع گفت: توجه به سیاست های اعتباری و مسائل مربوط به اعطای تسهیلات، نظارت اثربخش بر مجموعه فعالیت های واحدهای بانک در کل کشور و تلاش در راستای تجهیز منابع به منظور ارتقای ظرفیت تسهیلات دهی بانک ها از جمله اقداماتی هستند که برای خروج از حالت رکود تورمی بر اجرای آن ها تأکید شده است.
عضو هیأت مدیره بانک در بخش پایانی سخنانش به  توصیه ها و انتظارات بانک از روسای شعب شهری درباره نظارت وهمچنین کنترل های داخلی شعب شهری پرداخت و بر رعایت دستورالعمل های مبارزه با پولشوئی، توجه به حد نصاب ها، رعایت دقیق دستورالعمل های صدور ضمانتنامه و تنظیم قرارداد توثیق سپرده ها، دقت در حفظ مدارک و ... تأکید کرد.




قالب دلخواه شما