حشمت الله نظری عضو هیأت مدیره بانک: سرمایه انسانی، فناوری و افزایش رضایت مشتری سه رأس مثلث موفقیت هستند

حشمت الله نظری عضو هیأت مدیره بانک: سرمایه انسانی، فناوری و افزایش رضایت مشتری سه رأس مثلث موفقیت هستند
حشمت الله نظری عضو هیأت مدیره بانک: سرمایه انسانی، فناوری و افزایش رضایت مشتری سه رأس مثلث موفقیت هستند
حشمت الله نظری عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای پیش روی نظام بانکی از سرمایه انسانی، فناوری و افزایش رضایت مشتری به عنوان سه رأس مثلث موفقیت نام برد. 
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی حشمت الله نظری که صبح روز شنبه بیست وششم مهرماه در سومین همایش سراسری روسای شعب این بانک سخن می گفت، به حضور وزرای محترم امور اقتصادی و دارایی و جهادکشاورزی همچنین رئیس کل محترم بانک مرکزی به عنوان سه رکن اصلی در مجمع عمومی بانک کشاورزی و قدردانی آنان از عملکرد این بانک اشاره و از تلاش و اهتمام روسای شعب  برای رسیدن به این موفقیت ها تشکر کرد.
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با بیان اینکه ناپایداری، پیچیدگی، هیجان انگیزی، پویا بودن و تغییرات سریع و ویران گر از مهم ترین ویژگی های دنیای جدیداست؛  خدمت در این زمان را سخت ترین دوران خدمت بانک دانست و افزود: در شرایطی که به صورت کاملاً جسورانه شعار «تو رویایت را بگو، ما می سازیم» مطرح می شود باید با تفکر، تدبر، آگاهی و مدیریت به روز سازمان را اداره کرد.
حشمت الله نظری مهم ترین دغدغه مدیران را سرمایه انسانی عنوان کرد و افزود: توجه به سرمایه انسانی می تواند سازمان را تکان دهد. وی نیروی انسانی بانک به ویژه نیروهایی که در شعب خدمت می کنند را سرمایه انسانی توسعه یافته خواند.
وی چهار عامل مشتریان، کارکنان، سهامداران و دستگاه های نظارتی را از عوامل موفقیت در بانک ها برشمرد و گفت:سرمایه انسانی مهم ترین عامل موفقیت است.
نظری به تغییر نرم افزارهای مورد استفاده بانک برای تولید خدمات جدیدتر اشاره کرد و با تأکید بر ارائه خدمات جدید به صورت مستمر، سامانه های موجود در بانک کشاورزی را بی نظیر دانست و افزود: ارزیابی ها نشان می دهد  با وجود این سامانه ها رضایت مشتریان حاصل شده است اما از آنجا که رضایت مشتری حد و مرز ندارد و انسان همواره به دنبال این است که نیازهایش سریعتر و راحت تر حل شوند، باید همواره خدمات جدید ارائه شوند.
عضو هیأت مدیره بانک در ادامه به فرصت های پیش روی شعب شهری پرداخت و از وجود 600 شعبه شهری، وجود بازار، منابع جدید درآمد، تغییرات جمعیتی، سهم از بازار خرد، تمایل مشتریان به ابزارهای الکترونیکی، فروش خدمات بانکداری الکترونیکی به سایر مشتریان، فرصت برقراری ارتباط با شرکت های بزرگ و نفوذ در بازارهای جدید به عنوان فرصت های بوجود آمده برای شعب شهری یاد کرد و ایجاد رقبای جدید، تعداد زیاد رقبا، تغییرات سریع فناوری، تورم مداوم و سریع، تفکر محدود به بخش بودن و از دست دادن برخی حمایت های قبلی را تهدیدهای پیش روی این شعب عنوان کرد.
وی همچنین ابزارهای الکترونیکی، اعتبار و اعتماد عمومی، پتانسیل خوب برای پیشروی، تعداد مشتریان، ارتباط صادقانه و 81 سال تجربه بانکی را نقاط قوت بانک دانست و استفاده نکردن از ظرفیت ها، تصور اینکه بانک صرفاً در حوزه های کشاورزی فعالیت می کند، ناآگاهی از بهترین عملکردها، از دست دادن فرصت های بازار به دلیل محدودیت بانک های دولتی، صف و ازدحام در شعب و اینکه نوآوری ها بیشتر از سوی ستاد هستند تا از دل شعب را نقاط ضعف بانک برشمرد.
عضو هیأت مدیره بانک از روسای شعب شهری خواست با شناخت نقش و مأموریت شعب شهری، شناخت بازارهای جدید کسب و کار، اطلاع از کلیه خدمات بانکی، مشارکت و همکاری در تدوین برنامه های بانک، استفاده از کلیه ظرفیت ها و ... به تعالی بانک کمک کنند و در پایان از همکاران تقاضا کرد با هم اندیشی لازم، هماهنگی کامل، همدلی بیشتر، همراهی مثبت، همکاری صادقانه، هم صدایی سازنده و هم افزایی بهتر برای استفاده کامل از پتانسیل های شعب شهری و رسیدن به اهداف بانک تلاش کنند.

قالب دلخواه شما