برگزاری سومین همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی

برگزاری سومین همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی
برگزاری سومین همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی

سومین همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی روز شنبه بیست و ششم مهرماه سال جاری در بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این همایش که حشمت الله نظری،مهندس داور ماهی کار و محمد حسن فروغی فر اعضای هیئت مدیره،مدیران امور، روسای برخی از ادارات مرکزی همچنین روسای شعب شهری این بانک از سراسر کشور حضور داشتند،حشمت الله نظری طی سخنانی با اشاره به سیاست های کلی بانک کشاورزی به تشریح فرصت ها،تهدیدها و نقاط قوت و ضعف شعب شهری پرداخت.

در ادامه، مهندس داور ماهی کار مشخصات و ویژگی های روسای شعب شهری را برشمرد و با اشاره به نقش گذشتگان و پایه گذاران بانک کشاورزی در موفقیت های به دست آمده، نقش و رسالت شعب شهری  را در رسیدن به اهداف کلان این بانک تبیین کرد.
محمد حسن فروغی فر دیگر عضو هیئت مدیره این بانک نیز در سخنان خود به نقش مهم سرمایه انسانی در پیشرفت بانک اشاره و بر رعایت انضباط مالی،مدیریت درآمد و هزینه و افزایش درآمدهای غیر مشاع تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، سخنرانی امین مرادی مدیر امور مشتریان درباره مدل کسب وکار شعب شهری و انتظارات بانک از این شعب همچنین سخنرانی محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان  درباره نحوه ارتباط با مشتریان  و راه های موفقیت شعب  همچنین تشکیل دوازده کارگروه تخصصی از دیگر برنامه های نخستین روز این همایش بود.

قالب دلخواه شما