عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: سرمایه انسانی،فناوری و افزایش رضایت مشتری عامل موفقیت یک سازمان است

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: سرمایه انسانی،فناوری و افزایش رضایت مشتری عامل موفقیت یک سازمان است
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی گفت: شناسایی و پذیرفتن واقعیت‌های دنیای امروز، از ضرورت‌های سازمان‌ها است. 
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی حشمت اله نظری صبح روز سه شنبه هجدهم شهریور ماه که در ارتباط زنده تصویری با شرکت‌کنندگان در همایش منطقه ای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) این بانک سخن می‌گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: طی سه دهه گذشته اتفاقاتی رخ داده است که دنیا و بشریت را دستخوش تغییرات کرده است. 
وی با بیان اینکه در دنیای امروز قوانین سنتی از بین رفته و قوانین جدید جایگزین آن شده است، گفت: رقابت در شرایط کنونی موجب شده است روزانه هزاران شرکت از بین بروند و شرکت‌های جدید جایگزین آن ‌ها ‌شوند. 
نظری با اشاره به تغییرات جدید در حوزه علم و فناوری خاطرنشان کرد:درچنین شرایطی بروز یک خطای کوچک ممکن است یک سازمان را نابود کند. 
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی به سابقه 81 ساله خدمت این بانک به بخش کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: در دنیای رقابتی امروز مدیریت تضادها (پارادوکس ها ) یک ضرورت است و سازمان‌هایی موفق هستند که بهترین خدمات را با کمترین قیمت ارائه کنند. 
نظری اضافه کرد: شناسایی واقعیت‌ها و مقابله با تهدیدها در عرصه رقابت دو اصل مهم برای موفقیت سازمان ‌ها به ویژه بانک‌ها است و کسانی می‌توانند در این عرصه دوام بیاورند که به علم روز مجهز باشند . 
وی در بخش دیگری از سخنانش؛ سرمایه انسانی، فناوری و افزایش رضایت مشتری را سه عامل اصلی برای موفقیت و بقا در عرصه بانکداری دانست و گفت : بسیاری از موفقیت‌ها و دستاوردهای بانک کشاورزی در حوزه‌های مختلف به دلیل در اختیار داشتن سرمایه انسانی مسئولیت پذیر است. 
نظری در تشریح وضعیت بهره‌گیری بانک کشاورزی از فناوری، به سامانه الکترونیکی مهرگستر اشاره کرد و متذکر شد : بهترین نرم‌افزارها و فناوری در عرصه بانکداری الکترونیک، در اختیار این بانک است. 
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در ادامه سخنانش تصریح کرد: در دنیای امروز ، دوره مشتری مداری سپری شده و افزایش رضایت مشتری جزو عوامل سه‌گانه موفقیت سازمان‌ها است. 
وی با بیان اینکه تغییر ساختار بانک کشاورزی با رویکرد توجه به مشتری و افزایش رضایت مشتری انجام شده است ،خاطرنشان کرد: یکی از برجسته‌ترین اقدامات در این بانک مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. 
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با بیان این که مشتری تفاوت میان صداقت و تظاهر را به خوبی درک می‌کند متذکر شد: از روسا و کارکنان شعب انتظار می‌رود تفکر افزایش رضایت مشتری را در درون بانک نهادینه کنند. 
نظری در خاتمه سخنانش، تحمل مشتری و برآورده کردن انتظارات او، آگاهی کارکنان شعب از تمام خدمات و محصولات و گسترش فرهنگ همیاری، همدلی و هم فکری در درون شعبه برای پاسخگویی به نیازهای مشتری در کمترین زمان ممکن را به کارکنان شعب توصیه کرد. 
وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه کارکنان بانک کشاورزی این بانک ضمن پیشرفت،با تأثیرگذاری و سربلندی به نسل‌های آینده تحویل ‌شود. 
همایش منطقه ای مدیریت ارتباط با مشری (CRM)بانک کشاورزی، هجدهم و نوزدهم شهریور ماه در ارومیه برگزار شد. 
قالب دلخواه شما