برگزاری سومین دوره جشنواره بازی های بومی محلی و صنایع دستی ( برکت و حرکت) در تخت جمشید

برگزاری سومین دوره جشنواره بازی های بومی محلی و صنایع دستی ( برکت و حرکت) در تخت جمشید
سومین دوره جشنواره بازیهای بومی محلی و صنایع دستی ( برکت و حرکت) با حمایت مالی بانک کشاورزی بیستم شهریور ماه با حضور معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، رییس فدراسیون بازیهای بومی محلی ، مدیر کل و دست اندر کاران ورزش فارس ، اعضای هیات روستایی عشایری فارس ، همکاران بانک کشاورزی مدیریت و شعبه مرودشت و تنی چند از مسولان استانی و محلی در تخت جمشید بر گزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان فارس، در این جشنواره 26 استان کشور در ارایه پخت نان ، صنایع دستی ، بازیهای بومی و محلی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پخت نان استان هرمزگان در جای نخست قرار گرفت ، مازندران بر سکوی دوم ایستاد و استانهای سمنان و چهار محال بختیاری نیز سوم شدند.
در بازیهای بومی و محلی که از جذابیت زیادی بر خور دار بود، کرمان عنوان نخست را به خود اختصاص داد، خوزستان مقام دوم را کسب کرد، گیلان و البرز هم به طورمشترک سوم شدند.
در بخش صنایع دستی و طراحی غرفه ها نیزتمام استان های شرکت کننده به دلیل ارایه طراحی های زیبا و صنایع دستی جذاب به عنوان برتر معرفی شدند و جوایز یکسانی تعلق گرفت همچنین در این جشنواره به بانوان 15 تا بالای 60 سال نیز جوایزی اهدا شد.
مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان فارس که به عنوان حامی مالی این جشنواره حضور داشت ضمن برپایی غرفه اطلاع رسانی ، جوایزی را به تمام شرکت کنندگان اهدا کرد.

قالب دلخواه شما