مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاروزی:پرداخت تسهیلات تا سقف 200 میلیون ریال فقط از طریق سامانه اعتبارات خرد

مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاروزی:پرداخت تسهیلات تا سقف 200 میلیون ریال فقط از طریق سامانه اعتبارات خرد
مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاروزی گفت: پرداخت تسهیلات تا سقف 200 میلیون ریال، فقط از طریق سامانه اعتبارات خرد این بانک صورت می گیرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان کرمان، دکتر خسرو شاهوردی روز شنبه پانزدهم شهریور ماه سال جاری در جمع کارکنان این مدیریت با اعلام مطلب فوق افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.mci.agri-bank.com یا مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به آدرس ir.www.agri-bank و از طریق قسمت«حوزه اعتبارات» و زیر منوی « سامانه اعتبارات خرد» نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه ریزی برای راه اندازی سامانه های اعتبارات متوسط و کلان نیز در خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه ها شرایطی فراهم خواهد شد تا مشتریان بانک کشاورزی با یک بار مراجعه تسهیلات خود را دریافت کنند.
بر اساس این گزارش ،سامانه اعتبارات خرد با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان و سهولت در پرداخت تسهیلات خرد و همچنین کاهش حجم کاری شعب طراحی و اجرا شده است ؛ به گونه ای که کلیه مراحل اعطای تسهیلات را در بر می گیرد و حتی تنظیم قراردادها نیز به صورت مکانیزه انجام می شود.
قالب دلخواه شما