مدیر استان لرستان:تکریم مشتریان، دستیابی به آرمان های بانک را آسان تر می کند

مدیر استان لرستان:تکریم مشتریان، دستیابی به آرمان های بانک را آسان تر می کند

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان لرستان گفت: تکریم مشتریان دستیابی به آرمان های بانک را آسان‌تر می کند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان لرستان حجت الله گودینی که در نشست روسای شعب این مدیریت سخن می گفت ،ضمن اعلام مطلب فوق به دستور بانک مرکزی در زمینه نرخ سود سپرده ها اشاره کرد و افزود : با نرخ جدید سود سپرده های بانکی زمینه خوبی برای جذب سپرده های مردمی به بانک کشاورزی فراهم شده است.
وی با بیان اینکه باید با مشتریان درباره نرخ سود سپرده و نرخ سود وام ها گفت و گو کنیم یادآور شد: امسال سال بانک کشاورزی است و همه باید تلاش کنیم سپرده های استان را افزایش دهیم.
مدیر شعب استان لرستان افزود: اگر برای کاهش نقدینگی برنامه ریزی کنیم، چاره اندیشی در زمینه مدیریت منابع و مصارف نیز دشوار نخواهد بود.
گودینی با اشاره به اینکه سپرده های مردمی و تجهیز منابع جایگاه بسیار برجسته ای در بانکداری و کارکرد بانک ها دارد افزود : چهره هر بانک در کارکرد آن بانک در زمینه ارتباطات و تجهیز منابع نمایان می شود.
وی تکریم مردم و گرامیداشت مشتریان بانک و پاسخگویی به نیازهای آنها را راهکار ارزنده بانک کشاورزی برای گسترش پیوند با مردم و مشتریان و افزایش سپرده پذیری دانست و گفت : کارمندان بانک کشاورزی در ارتباط با مردم و گشاده رویی و خوش زبانی با مشتریان زبانزد وسر آمد هستند.
گودینی خاطر نشان کرد: بخشی از برنامه های ما و آرمان های بانک کشاورزی با همین پیوندهای دوستانه کارکنان بانک با مردم و تکریم مشتریان به آسانی به سرانجام می رسد.
بر اساس این گزارش نشست روسای شعب در مدیریت استان لرستان برگزار و کارکرد شعب در زمینه سپرده های مردمی بررسی شد.

قالب دلخواه شما