برگزاری همایش چگونگی ارزیابی خسارات بیمه در استان خوزستان

برگزاری همایش چگونگی ارزیابی خسارات بیمه در استان خوزستان

به دنبال صدور دستورالعمل جدید اداره کل دامپزشکی استان خوزستان درباره رعایت اصول قرنطینه و حذف کانون آلوده و لزوم اجرایی شدن آن، همایشی باعنوان چگونگی ارزیابی خسارات بیمه در استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی خوزستان، این همایش با هدف سرعت در ارزیابی خسارت و ثبت داده ها از ابتدای مرداد ماه سال جاری دربرآورد و ارزیابی خسارات طیور و استفاده از اطلاعات سامانه GIS و باحضورمدیر گروه خدمات بیمه ای ، مدیر اداره طیور دامپزشکی خوزستان ، دامپزشک و کارشناسان بیمه استان ، رئیس تعاونی مرغداران ، مدیران عامل شرکت های خدمات بیمه ای و ناظران مقیم شهرستان در سالن اجتماعات مدیریت شعب این بانک برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در همایش مذکور مقرر شد، ضمن تعیین رابط اداره کل دامپزشکی با شرکت های خدمات بیمه ای درپرونده های غرامت طیور تائیدیه بیماری و واکسیناسیون صادره توسط اداره کل دامپزشکی لحاظ شود .
بر اساس این طرح با استفاده از نرم افزار GIS اطلاعات مرغداری ( اعم از بیماری و واکسیناسیون و ... ) را شبکه های دامپزشکی ، دامپزشکان بخش خصوصی و مراکز واکسیناسیون به اداره کل دامپزشکی ارسال می کند و پس از بررسی لازم با توجه به درخواست های ارسالی توسط شرکت های خدمات بیمه ای نسبت به اعلام نتیجه اقدام خواهد کرد .
مراجعه رابط دامپزشکی به مرغداری های خسارت دیده برای نمونه برداری از یگر موارد طرح مذکور است.

قالب دلخواه شما