تشریح برنامه های بانک کشاورزی در تهران بزرگ

تشریح برنامه های بانک کشاورزی در تهران بزرگ

مسعود جلالیان مدیر شعب بانک در تهران بزرگ، برنامه های این مدیریت در حوزه های مختلف را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تهران بزرگ، جلالیان روز سه شنبه بیست و هشتم آبان در دومین همایش منطقه ای تجهیز منابع این مدیریت که حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک نیز حضور داشت از طرح های ویژه در حوزه وصول مطالبات خبر داد و افزود: پرونده های پیش از سال 90 با همکاری کارکنان این حوزه به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.
وی در این همایش عملکرد چهار شعبه شــــهرآرا،ستارخــان،صادقیه و صندوق بیمـــه کشاورزی را در       حوزه های تجهیز منابع،وصول مطالبات،پرداخت تسهیلات،کانال های ارتباطی و ... تشریح کرد.
مدیر شعب بانک در تهران بزرگ اضافه کرد:طرح ارتقا و توانمندسازی شعب،تشکیل حوزه های پنجگانه در این منطقه و اختصاص 18 شعبه به هر حوزه،طرح ارتقای کانال های ارتباطی و لزوم همیاری همه کارکنان در پیشبر اهداف انگیزشی،خط مشی جدید و لزوم استفاده از امکانات آن جزو برنامه های این مدیریت در سال جاری است.
جــــلالیان طرح شایسته گزینی و تکمیل کادر مدیریتی شعب،طرح تعــــالی آموزش کارکنان و لــزوم   بهره مندی از امکانات انگیزه های آن،تهیه نقشه بازار برای هرشعبه ،پیگیری مذاکرات؛ دعوتنامه و   مستند سازی و لزوم بررسی آسیب ها را از دیگر اقدامات و برنامه های در دست اقدام مدیریت تهران بزرگ برشمرد.

قالب دلخواه شما