برگزاری همایش بررسی بهبود عملکرد مدیر گروه های استانی

برگزاری همایش بررسی بهبود عملکرد مدیر گروه های استانی

همایش مدیر گروه های مدیریت های شعب بانک کشاورزی در استان ها با هدف بهبود و ارتقای نقاط قوت حوزه نظارت و بازرسی این بانک برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این مراسم که با حضور سید حسین رضوی مدیرامور نظارت و بازرسی،رضا اعظمی رئیس اداره کل نظارت و امور شعب و همچنین مدیران گروه های مالی ،اداری وپشتیبانی،بازرسی و حسابرسی،بازاریابی و بانکداری الکترونیک ، اعتبارات و وصول مطالبات و مدیران گروه خدمات بیمه ای مدیریت های این بانک در استان ها روز شنبه یازدهم خرداد ماه در تهران برگزار شد، مدیرامور نظارت و بازرسی طی سخنانی، ضمن تشریح مصادیق کلی و انواع نظارت گفت: کارایی و بهبود از نتایج نظارت و ارزیابی صحیح است از این رو باید تلاش های مضاعفی در ارزیابی ها صورت گیرد.
رضوی هدف از برگزاری این همایش را بهبود وارتقای نقاط قوت این بانک در حوزه نظارت و بازرسی اعلام کرد و یادآورشد، برای تحقق این هدف باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم و ضمن اجرای برنامه های آموزشی، در صورت نیاز شاخص های ارزیابی نیز مورد بازنگری قرار گیرند.
بر اساس این گزارش،در این همایش یک روزه رضا اعظمی و تقی غلامی رئیس و معاون اداره کل نظارت وامور شعب نیز طی سخنانی به بیان فرآیند، نحوه انجام بررسی بهبود عملکرد و تشکیل کارگاه های آموزشی پرداختند و در ادامه چهار کارگاه آموزشی در حوزه های فعالیت مدیر گروه های استانی تشکیل شد.



قالب دلخواه شما