حضور بانک کشاورزی در همایش صندوق توسعه ملی

حضور بانک کشاورزی در همایش صندوق توسعه ملی

همایش بین المللی صندوق توسعه ملی با عنوان« ثروت ملی ، تخصیص دارایی و مدیریت ریسک»پنجم آبان ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی این همایش بین‌المللی، با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، سیدصفدر حسینی رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی، خالد محمد العبودی مدیرعامل شرکت اسلامی توسعه بخش خصوصی (ICD)، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران برخی از بانک‌ها، صاحب‌نظران و کارشناسان مجامع بین‌المللی نظیر سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، بانک توسعه اسلامی و جمعی از مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی اقتصاد کشور در مرکز بین‌المللی همایش‌های کیش برگزار شد.
بر اساس این گزارش چشم انداز انرژی و تامین مالی صنعت انرژی، استراتژی های مدیریت دارایی در صندوق های ثروت ملی، مدیریت و مسئولیت اجتماعی صندوق های ثروت ملی، مهم ترین عناوین نشست های نخستین روز از این همایش بود و صندوق اوپک برای توسعه بین المللی، تجارب و همکاری؛تامین مالی برای توسعه پایدار، ثبات کلان اقتصادی، همکاری بانک های عامل و صندوق توسعه ملی و سیستم های اطلاعاتی، زنجیره تامین و عملکرد دانش محور نیز جزو مهم ترین موضوعاتی است که در نشست های تخصصی روز دوم همایش بررسی می شود.
این گزارش می افزاید بانک کشاورزی نیز ضمن مشارکت در برگزاری این همایش بین المللی از طریق برپایی غرفه و حضور کارشناسان مطلع اقدامات و دستاوردهای این بانک در اختصاص منابع صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی را به نمایش گذاشت.
گفتنی است‌ بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی بخشی از منابع صندوق توسعه ملی در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفت که برای اجرای طرح های کشاورزی در قالب تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی پرداخت شد.

قالب دلخواه شما