بیمه 40 میلیون قطعه طیور گوشتی دراستان خوزستان

بیمه 40 میلیون قطعه طیور گوشتی دراستان خوزستان

هم اندیشی بررسی صنعت طیور با هدف حمایت از مرغداران و براساس اهداف و سیاست های دولت در بخش کشاورزی، ایجاد اطمینان خاطر برای تولید کنندگان طرح بیمه واحدهای پرورش مرغ گوشتی دراستان خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی در استان خوزستان در این نشست که مدیرگروه خدمات بیمه ای ،کارشناسان و ناظرین صندوق بیمه کشاورزی حضور داشتند، جهانپور معماریان مدیرگروه خدمات بیمه ای این استان نحوه حمایت و پوشش بیمه ای صنعت طیور استان را تشریح کرد .
وی گفت: برای حمایت از مرغداران طرح بیمه واحدهای پرورش مرغ گوشتی در استان در حال اجراء است و از آغاز سال زراعی جدید تاکنون تعداد 40 میلیون قطعه طیور گوشتی در واحدهای تولیدی استان تحت پوشش حمایتی صندوق بیمه کشاورزی قرار گرفته است .
معماران افزود: تاکنون مبلغ 100 میلیارد ریال غرامت در وجه خسارت دیدگان پرداخت شده است و براساس طرح بیمه فراگیر طیور ، کلیه طیور از مرحله تولید (تحت پوشش خدمات صندوق بیمه قرار می گیرند .
مدیر گروه خدمات بیمه ای خوزستان اضافه کرد: با تصویب قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون بیمه محصولات کشاورزی توسط مجلس محترم شورای اسلامی ، عامل خطر حذف کانون های آلوده بیماری ، در زمره تعهدات صندوق بیمه قرار گرفته است که می توان این مصوبه را نقطه عطفی در ارتقای خدمات صندوق بیمه و یکی از کارآمدترین سیاست های حمایتی دولت از تولید کنندگان واحد های پرورش طیور در استان دانست.

قالب دلخواه شما