تمهیدات بانک کشاورزی برای مساعدت با پرورش دهندگان میگو

تمهیدات بانک کشاورزی برای مساعدت با پرورش دهندگان میگو

مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های این استان چگونگی فرآیند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و مساعدت با پرورش دهندگان میگو را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان،قاسمی نژاد روز شنبه سوم خردادماه سال جاری در گفت وگو با صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: پرداخت تسهیلات ازدواج فقط از محل وصول مطالبات تسهیلات پرداخت شده قبلی و سپرده های قرض الحسنه مردمی تأمین و دراختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
وی یاد آور شد معرفی شدگان به شعبه محل دریافت تسهیلات، ظرف مدت 12 روز فرصت دارند برای تکمیل مدارک تسهیلات خود اقدام کنند ، درغیر این صورت در سامانه مذکور حذف و افراد جدیدی جایگزین آنان خواهند شد.
دبیرکمیسیون هماهنگی بانکهای استان هرمزگان با بیان اینکه که افراد حذف شده باید مجددا ثبت نام کنند و در صف انتظار قرار گیرند افزود : هم اکنون بانک های این استان آمادگی لازم برای ثبت نام و پرداخت تسهیلات را دارند.
قاسمی نژاد درباره مساعدت با پرورش دهندگان میگو در استان هرمزگان گفت: بانک کشاورزی تمهیداتی را برای مساعدت ، استمهال دیون و پرداخت تسهیلات جدید به پرورش دهندگان میگو پیش بینی کرده و متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب این بانک از چگونگی آن مطلع شوند.

قالب دلخواه شما