برگزاری همایش سالانه حوزه اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی

برگزاری همایش سالانه حوزه اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی
همایش سالانه حوزه اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی با حضور دکتر خسرو شاهوردی مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات ، مهدی بصیرت رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجراء ، سید حسین حسینی رئیس اداره کل اعتبارات خرد ، دکتر کمالی مدیر اجرائی کارگروه وصول مطالبات کلان بانک ، احمد حیدری مدیرعامل صندوق تضمین تعدادی از معاونان و کارشناسان ادارات مرکزی و مدیران گروه‌های اعتبارات و وصول مطالبات و کارشناسان مسئول اعتبارات و وصول مطالبات استان‌ها روز شنبه دهم خرداد ماه در مرکز آموزش بابلسر آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در آغاز این همایش حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک از طریق ارتباط زنده و ویدئویی به تبیین سیاست‌های کلی بانک و همچنین برنامه‌های اعتبارات و وصول مطالبات پرداخت.
در ادامه، دکتر شاهوردی طی سخنانی به انسجام ایجاد شده در حوزه اعتباری اشاره کرد و ایجاد کارگروه تسهیلات و وصول مطالبات برای بررسی تمام سیاست‌های حوزه در یک کارگروه ، ارائه خط مشی حوزه اعتباری و همچنین برگزاری همایش مشترک برای این که حوزه را باعث انسجام و نزدیکی آراء همکاران دانست و عملکرد نسبت به سال گذشته حوزه اعتباری را نتیجه این انسجام بیان کرد.
دکتر شاهوردی در ادامه به راه‌اندازی سامانه اعتبارات خرد اشاره کرد و گفت: اعتبارات خرد منشاء بسیاری از تحولات و تغییرات در بانک خواهد بود و نباید خرد به آن نگاه کرد .
وی به تجربه موفق بسیاری از کشورها در پرداخت تسهیلات خرد برای شکوفایی اقتصاد اشاره و بر تقویت ارتباط با امور بین‌الملل برای استفاده از تجارب دیگر کشورها تأکید کرد.
مدیر امور اعتبارات بانک کشاورزی در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد وصول مطالبات در سال گذشته ارجاع پرونده‌های مطالبات کلان به کارگروه وصول مطالبات کلان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های خط‌مشی اعتباری سال 93 می توان بسیاری از پرونده‌ها را تعیین تکلیف کرد .
دکتر شاهوردی در ادامه از نهایی شدن قرارداد بانک کشاورزی با صندوق توسعه ملی خبر داد و از همکاران حوزه اعتباری خواست تحرک و تلاش ویژه ای همانند طرح توسعه بخش کشاورزی سال 90 مبذول دارند.
براساس این گزارش بررسی عملکرد وصولی و بیان برنامه‌های وصول مطالبات بانک از سوی مهندس بصیرت رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجرا ، تبیین برنامه های اداره کل اعتبارات خرد ، از سوی مهندس حسینی رئیس اداره کل اعتبارات خرد ، اعلام برنامه‌های صندوق تضمین از سوی مهندس حیدری مدیرعامل این صندوق تشریح مطالبات کلان و مشکوک الوصول از سوی دکتر کمالی مدیر اجرائی کارگروه وصول مطالبات کلان بانک و برگزاری کارگاه‌های وصول مطالبات و اعتبارات خرد از دیگر برنامه‌های روز اول این همایش بود.
قالب دلخواه شما