برای نخستین بار توسط بانک کشاورزی محقق شد:یگانه حضور بانکی در «ایران‌هلث»

برای نخستین بار توسط بانک کشاورزی محقق شد:یگانه حضور بانکی در «ایران‌هلث»

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ایران هلث از 25 تا 28 اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شد. در این نمایشگاه بزرگترین تولیدکنندگان داخل و خارج کشور در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، گردهم آمدند. این نمایشگاه دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در منطقه بعد از نمایشگاه عرب هلث به شمار می‌رود، که واردکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات در آن به رقابت می‌پردازند و حدود 550 شرکت داخلی و خارجی از 13 کشور اروپایی و آسیائی امسال حضور داشتند.
نمایشگاه ایران‌هلث باسابقه‌ترین و شاخص‌ترین نمایشگاه بخش سلامت کشور است که از سال 1368 تاکنون به عرضه و معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و فناوری‌های مختلف در زمینه‌های تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دارویی‌، محصولات و خدمات بخش سلامت پرداخته است.
رسالت شعب شهری جمع‌آوری منابع و تزریق به بخش کشاورزی است و از این‌رو طی دو سال گذشته بانک کشاورزی تمرکز ویژه‌ای روی اصناف داشته و اصناف مرتبط جامعه پزشکی هم از این جمله هستند. ایرج یوسفی، مدیر امور مشتریان مدیریت تهران بزرگ معتقد است که افزایش تعاملات بانک با جامعه پزشکی حاصل همین تمرکز است.
یوسفی در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ایران‌هلث گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار «پیام‌مهر» داشت و پیرامون چرایی حضور بانک در ایران‌هلث توضیحاتی داد. وی گفت: طی دو سال گذشته بانک کشاورزی تمرکز ویژه‌ای روی اصناف داشته و جامعه پزشکی هم از جمله این اصناف است. این صنف بسیار با اهمیت بوده و دارای منابع کافی است که تمرکز روی آن ضمن دستاوردهای بزرگ برای بانک در حوزه منابع و مصارف، از لحاظ برندسازی نیز بسیار حائز اهمیت است. از سوی دیگر این صنف به تجربه ثابت کرده که در مراودات پولی و مالی صنفی بسیار متعهد و پایبند به تعهدات است. طی همین بازه زمانی، حضور پررنگ و جدی بانک کشاورزی در بخش ارزی و بین‌الملل سبب شده که طیف گسترده‌ای از واردکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی به جمع مشتریان بانک کشاورزی افزوده شوند.
مدیر امور مشتریان مدیریت تهران بزرگ افزود: اهمیت موارد فوق از یک سو و سنخیت نمایشگاه ایران هلث در بعد سلامت و بانک کشاورزی به عنوان بانک سبز و بانکی که برای محیط زیست و سلامت جامعه اهمیت زیادی قائل بوده از سوی دیگر، بانک کشاورزی را بر آن داشت که در نمایشگاه ایران هلث به عنوان نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دارویی و پزشکان شرکت کند.
یوسفی در ادامه به برنامه بانک برای این گروه خاص از مشتریان هم اشاره کرد و گفت: اکنون بانک برای این گروه از مشتریان برنامه‌های خاصی دارد و مجموعه‌ای از خدمات را به ایشان ارائه می دهد تا آنان کلیه نیازها و عملیات بانکی خود را در بانک کشاورزی انجام دهند. در نتیجه بانک با فعالان این صنف به نحوی متصل و هماهنگ شده است که اصناف دیگری هم به واسطه این همکاری و رصد کردن حاصل آن به بانک مراجعه کرده‌اند.
به گفته مدیر امور مشتریان مدیریت تهران بزرگ؛ طی شانزده دوره‌ای که نمایشگاه ایران‌هلث برگزار شده، تاکنون هیچ بانکی در این نمایشگاه حضور نداشته و از این بابت حضور بانک کشاورزی در نمایشگاه برای فعالان این صنف بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.
وی در پایان بر ویژگی حائز اهمیت بانک کشاورزی برای جامعه هم یاد کرد و افزود: الگوی رفتاری کارکنان و شیوه برخورد با مشتری وجه تمایز بانک کشاورزی با دیگران است. این الگوی رفتاری است که از نظر جامعه مشتریان ما بسیار قابل توجه است
«شاید برخی بانک‌های دیگر هم بتوانند نیازهای ما را تامین کنند؛ اما بانک کشاورزی یک وجه تمایز با تمامی موسسات مالی دارد که از نظر مشتری بسیار مهم است و آن صداقت مجموعه بانک کشاورزی است.» این را سعید ناطقی‌مطلق، مدیر بازرگانی شرکت تجهیزات پزشکی تدا، واردکننده تجهیزات پزشکی با تمرکز بر دستگاه‌های دیالیز و تجهیزات وابسته می‌گوید.
او در گفت‌وگو با خبرنگار «پیام‌مهر»، آغاز همکاری شرکت تجهیزات پزشکی تدا با بانک کشاورزی را اتفاق خوش‌یمنی می‌داند که به دنبال اعمال تحریم‌ها صورت گرفته است. ناطقی‌مطلق درباره همکاری با بانک کشاورزی گفت: ارتباط ما با بانک کشاورزی از حدود سه سال گذشته و از زمان تحریم‌ها، آغاز شد. بانک‌هایی که با آنها کار می‌کردیم نتوانستند نیازهای ما را در حوزه ارزی و بین‌الملل پاسخ گویند و ما را برای واردات تجهیزات مورد نیاز حمایت کنند. در نتیجه ما برای حل مشکل خود به سراغ بانک کشاورزی رفتیم. البته شاید این اتفاق برای ما یکی از نتایج خوب تحریم بود که سبب شد همکاری‌مان را با بانک کشاورزی آغاز کنیم. طی این مدت هم زمینه‌های همکاری ما با بانک کشاورزی روز به روز افزایش داشته و انواع و اقسام خدمات بانکی مورد نیاز خود را از بانک کشاورزی دریافت می‌کنیم.
مدیر بازرگانی شرکت تجهیزات پزشکی تدا افزود: بانک کشاورزی نقش بسیار برجسته و حائز اهمیتی را در صنف پزشکی ایفا کرده و به جرات می‌توان گفت که اگر طی دو سال گذشته بانک کشاورزی نبود، جامعه در حوزه دارویی و تجهیزات پزشکی به مشکلات جدی برخورد می‌کرد.
بانک کشاورزی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و خدمات سلامت ایران‌هلث، ضمن حمایت از نمایشگاه، با پرپایی چند باجه کاری و استقرار خودپردازهای سیار طی مدت برگزاری خدمات بانکی هم ارایه کرد. چنانکه طرح جدید بانک کشاورزی با عنوان «مهر سلامت» با هدف ارائه خدمات بانکی در قالب بانکداری اختصاصی ویژه فعالان این حوزه نیز در این نمایشگاه به شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان معرفی شد.
به گزارش خبرنگار «پیام‌مهر» از محل برگزاری نمایشگاه؛ طرح مهر سلامت یکی از طرح‌هایی است که برای صنف پزشکان تعریف شده است. این طرح شامل یک پکیج کامل برای مشتریان و جامعه پزشکان و پیراپزشکان، تجهیزات پزشکی و دارویی است. در طرح مهر سلامت، دسته‌چک مختص پزشکان با آرم و لوگوی مهر سلامت همراه با کارت مختص مهر سلامت و ... در کنار تسهیلات و ارزی و ریالی برای پزشکان در نظر گرفته شده است.

قالب دلخواه شما