دکتر طالبی:فعالیت بیمه کشارزی ضروری و منحصر به فرد است

دکتر طالبی:فعالیت بیمه کشارزی ضروری و منحصر به فرد است

در آستانه سی امین سالروز تأسیس صندوق بیمه کشاورزی، جمعی از مدیران ستادی و استانی این صندوق روز چهارشنبه بیست ویکم خرداد ماه با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی دیدار و گفت وگو کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این دیدار دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، حشمت الله نظری،مهندس داور ماهی کار و محمد حسن فروغی فر اعضای هیئت مدیره این بانک همچنین مهندس محمد حسین صفر پور طاهر قائم مقام، دکتر ابوالفضل جوادیان عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی و مدیران گروه های خدمات بیمه ای در استان ها حضور داشتند.
در این جلسه دکتر طالبی طی سخنانی با بیان اینکه بیمه یکی از ضرورت های بخش کشاورزی است و هیچ فعالیتی در اقتصاد نباید بدون بیمه انجام شود گفت: یک بخش مهم اقتصادی که به صورت پیشرفته و مناسب از خدمات بیمه ای استفاده می کند بخش کشاورزی است.
وی افزود: فعالیت های کنونی بیمه کشاورزی ضروری و هم منحصر به فرد است و ما باید قدردان این موضوع باشیم.
دکتر طالبی با تأکید بر ضرورت اثر بخشی بیمه کشاورزی و بهبود فرآیندهای فعالیت در این حوزه خاطر نشان کرد:بررسی وضعیت اثر بخشی و کارآمدی همچنین شناسایی عوامل و راهکارهای مناسب با هدف بهبود روند حرکت مطلوب از دیگر ضرورت های صندوق بیمه کشاورزی است.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه بیمه به عنوان یک فعالیت اقتصادی نیازمند قانون بیمه و مدیریت ریسک است از تهیه پیش نویس این قانون خبر داد و افزود: مدیران گرو ه های حوزه بیمه ای در مدیریت ها همه تلاش خود را برای افزایش کیفیت خدمات بیمه متمرکز کنند.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود رعایت اصول و الگوهای اجرایی و نظارتی را مهم ترین عامل برای حفظ حیثیت سازمانی دانست و تصریح کرد: کارکنان حوزه بیمه کشاورزی برای ارتقا و بهبود الگو های نظارتی و دیگر حوزه ها شاخص ها و روش های متناسب و جدیدی ارائه کنند.
بر اساس این گزارش حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به فعالیت 30 ساله صندوق بیمه کشاورزی، این صندوق را سند افتخار در بخش کشاورزی دانست.
وی با بیان اینکه موفقیت های این صندوق نتیجه تلاش،تفکر وهمت کارکنان آن است یادآورشد: لازم است با اشراف به مسائل بانکی و نگاه مردم، بیمه جایگاه خود را پیدا کند.
مهندس داور ماهی کار دیگر عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی به عنوان دیگر سخنران جلسه به جمعیت 2 میلیون نفری بهره برداران بخش کشاورزان که تحت پوشش بیمه کشاورزی هستند اشاره کرد و گفت: با تلاش های همکاران این بخش درسال گذشته 12 میلیون واحد دامی، حدود926 میلیون قطعه طیور ،500 هزار هکتار از باغات و حدود 4 میلیون و 100 هزار هکتار در بخش اراضی کشور تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه مجموعه عملکرد صورت گرفته در بیمه کشاورزی کشور مقام دوم جهانی را به خود اختصاص داده است، از منظر حوزه نظارت و بازرسی نیز مطالب و توصیه هایی را در بخش بیمه ای عنوان کرد.
این گزارش می افزاید: سخنرانی مهندس صفر پور طاهر،دکتر جوادیان و بیان دیدگاه ها و نظرات مدیران گروه های بیمه مدیریت های شعب بانک در استان ها دیگر برنامه های این جلسه را تشکیل می داد.

قالب دلخواه شما