تجلیل از پذیرندگان برتر پایانه های فروش و مشتریان ویژه در استان سمنان

تجلیل از پذیرندگان برتر پایانه های فروش و مشتریان ویژه در استان سمنان

با هدف تجلیل از پذیرندگان پایانه های فروش و تبادل نظر درباره نحوه کارکرد دستگاه ها ، سرویس دهی شرکت پشتیبان و نحوه تعامل با پذیرندگان، جلسات مشترکی در 5 منطقه استان سمنان با حضور جمعی از پذیرندگان فعال پایانه فروش و مشتریان ویژه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان سمنان در این جلسات که باحضورمدیر ستادی ،مدیر گروه بانکداری الکترونیک ، روسای شعب کارشناسان گروه امورمشتریان، 101مشتری پایانه فروش (بر اساس فروردین ماه) 20 نفر از مشتریان ویژه این استان برگزار شد، محمدرضا حاتمی مدیر شعب بانک در استان سمنان در سخنانی گفت: تامین منابع مالی مورد نیاز بخش کشاورزی به عنوان تامین کننده اصلی ترین نیازهای مردم، مهم ترین رسالت بانک کشاورزی است.
وی افزود: درسالی که تاکید مقام معظم رهبری براقتصاد مقاومتی و تلاش برای انجام امور با مدیریت جهادی است، بانک کشاورزی می تواند تاثیر مهمی در ایجاد اشتغال و تولید کشور داشته باشد .
حاتمی با بیان اینکه 95 درصد از تسهیلات بانک کشاورزی صرفا َ دربخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن با هدف حمایت از تولید در اختیار فعالان این بخش قرار می گیرد، خاطر نشان کرد در سال های 90تا 92 ؛ 70 درصداز منابع صندوق توسعه ملی که به استان سمنان تعلق گرفت، با عاملیت این بانک به متقاضیان پرداخت شد.
وی از پرداخت 42هزار فقره تسهیلات به مبلغ 4500 میلیارد ریال طی سال گذشته در این استان خبرداد و یادآور شد: اگر منابع بیشتری در بانک متمرکز شود، در پرداخت تسهیلات برای راه اندازی دیگر واحدهای تولیدی محدودیت های کمتری خواهیم داشت.
حاتمی خطاب به مشتریان حاضر در جلسه گفت:شما مشتریان شرکای بانک محسوب می شوید و با ماندگاری حساب هایتان نزدبانک علاوه بر مشارکت در خیر و برکت تولید و کشاورزی، از اجر اخروی آن نیز بهره مند خواهید شد.
مدیر شعب بانک در استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اندیشی با 70 هزار مشتری امکانپذیر نیست اما شما به عنوان بخش مهمی از مشتریان ما می توانید بدون چشم پوشی بگویید چه باید بکنیم تا بهتر شویم .
وی با بیان اینکه بانک خانه دوم مشتری است و ارائه خدمات بهتر از گذشته با هدف ایجاد رضایت مشتری از وظایف بانک به شمار می آید،تصریح کرد: نظرات مشتریان سبب می شود نقاط قوت خود را تقویت کنیم و برای جبران نقاط ضعف چاره ای بیاندیشیم.
فولادیان ، مدیرگروه امور مشتریان استان نیز طی سخنانی اظهار داشت: تسهیل امور مشتریان،ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی برای صرفه جویی در وقت مشتریان و ارائه خدمات متنوع مالی از طریق کانال های ارتباطی متعدد موجود با هدف جلب رضایت مشتریان مهم ترین هدف ما در بانک کشاورزی است.
وی با بیان اینکه در تلاشیم خدماتی با کیفیت ، دقت و سرعت ارائه کنیم تا و فاداری و شعف مشتری را به دنبال داشته باشد ابراز امیدواری کرد: با استفاده از خدمت پایانه فروش بانک کشاورزی مشتریان به بانک وفادار بمانند و با خدمات متمایزی که از این طریق دریافت می کنند این روند ادامه و استمرار داشته باشد.
مدیر گروه امور مشتریان استان سمنان با اشاره به ویژگی های بانک کشاورزی در استان سمنان از لحاظ تعداد شعب ، تعداد نیروی انسانی متخصص و کارآمد ، و.... گفت: امیدواریم با همراهی و نظرات مشتریان جایگاه این بانک در استان ارتقا یابد.
وی افزود: استفاده مردم و مشتریان از خدمات بانک کشاورزی می تواند ما را در گسترش کانال های الکترونیکی و نهادینه کردن بانکداری الکترونیکی کمک کند ضمن اینکه پیشنهادات و انتقادات آنان در بهبود عملکرد ما سازنده خواهد بود .
بر اساس این گزارش بیان دیدگاه ها و نظرات مشتریان و و اهدای لوح قدردانی به آنان از دیگر برنامه های این جلسات بود که روز شنبه دهم خرداد در دامغان ، یکشنبه یازدهم خرداد در مهدیشهر و روز دوشنبه دوازدهم خرداد در شاهرود و گرمسار برگزار شد.
این گزارش می افزاید، جلسه دیگری روز هجدهم خرداد در منطقه میامی برگزار خواهد شد.

قالب دلخواه شما