برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک کشاورزی

برگزاری دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک کشاورزی

دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک کشاورزی با حضور حدود 400 ورزشکار از سراسر کشور بیست ویکم تا بیست و پنجم اردیبهشت در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این دوره از المپیاد ورزشی که در پنج رشته والیبال،شطرنج،تنیس روی میز،بدمینتون و شنا برگزار شد شرکت کنندگان در پنچ گروه سنی باهم به رقابت پرداختند و نتایجی به شرح زیر به دست آمد:
بدمینتون:
رقابت های بدمینتون این دوره از المپیاد با حضور 22 ورزشکار از استان های مختلف آغاز شد و پس از 46 مسابقه ، فاطمه عامری از مدیریت تهران بزرگ مقام اول را کسب کرد،شهره شادمان از استان گیلان دوم شد و پریسا فرمهینی از ادارات مرکزی مقام سوم را به خود اختصاص داد.
دارت:
مسابقات دارت با حضور 24 ورزشکار عصر روز چهارشنبه بیست و چهارم اردیبهشت برگزار شد و پروانه بهرامی از استان فارس مقام نخست را ازآن خود کرد،فاطمه اوسطی از استان تهران به مقام دوم دست یافت و رقیه صابری از استان مرکزی مقام سوم را کسب کرد.
تنیس روی میز:
در رقابت های تنیس روی میز که با حضور 26 ورزشکار برگزار شد، پس از 58 مسابقه سمیه ناصریان از مدیریت تهران بزرگ در جایگاه نخست ایستاد،نرگس اطمینان از صندوق بیمه کشاورزی و حمیده صادقی گیوی از ادارات مرکزی به ترتیب مقام دوم وسوم را کسب کردند.
شنا:
مسابقات شنا با حضور 36 ورزشکار و در چهار رده سنی برگزارشد که در رده سنی تا 30 سال و مسافت4طول(100 متر) مهتاب ترشیزیان از مدیریت تهران بزرگ،نگین برزویی از استان کرمانشاه و فرزانه حق شناس از استان تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رده سنی 31تا35 سال به مسافت 3 طول(75 متر)گلناز شیرزدادی از مدیریت تهران بزرگ اول شد،آسیه جونیاس از مدیریت استان خراسان رضوی دوم شد و شیرین غلامی از مدیریت استان اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.
در رده سنی 36 تا40 سال به مسافت2طول(50 متر) نیز مینا سبزی وند از مدیریت استان لرستان مقام نخست راکسب کرد،نرگس داودی از مدیریت استان اصفهان دوم شد و سحر مصلحی از مدیریت استان البرز به مقام سوم دست یافت.
مقام اول گروه سنی 41 سال به بالا به مسافت 2 طول(50 متر) را مژگان معافیان از مدیریت استان فارس کسب کرد،صدیقه سپهری از ادارات مرکزی به مقام دوم دست یافت و معصومه ابراهیمی از مدیریت استان اردبیل مقام سوم را به خود اختصاص داد.
شطرنج:
در مسابقات شطرنج 23 ورزشکار از استان های مختلف شرکت داشتند که در هفت دور و به روش سوئیسی بازی کردند و درپایان مریم محمدی از ادارات مرکزی با کسب 5/6 امتیاز اول شد،الهام براتی از مدیریت استان تهران با 6 امتیاز به مقام دوم رسید و لاله رمضانی از مدیریت استان آذربایجان غربی با کسب 5 امتیاز و پوئن شکنی 28، مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.
والیبال:
رقابت های والیبال در 8 گروه در قالب 3 گروه 3 تیمی و 5 گروه 4 تیمی به صورت دوره ای آغاز شد و پس از 54 بازی تیم مدیریت تهران بزرگ مقام اول را به دست آورد، و تیم های مدیریت استان البرز و ادارات مرکزی به ترتیب مقام های دوم وسوم را کسب کردند.

قالب دلخواه شما