حمایت بانک کشاورزی ازپروژه ردپای یوزپلنگ

حمایت بانک کشاورزی ازپروژه ردپای یوزپلنگ

در اجرای مسئولیت های اجتماعی بانک کشاورزی به ویژه حفظ و صیانت از محیط زیست، طرح ردپای یوز پلنگ با حمایت این بانک صبح روز یکشنبه بیست ویکم اردیبهشت ماه کلید خورد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی این طرح در مراسمی با حضور حشمت الله نظری،مهندس داورماهی کار و محمد حسن فروغی فر اعضای هیئت مدیره،مدیران امور،روسا و کارکنان ادارات مرکزی این بانک افتتاح شد و دو نفر از دوچرخه سواران با هدف حمایت از یوزپلنگ آسیایی مسافت تهران تا بندرعباس را رکاب خواهند زد.
بر اساس این گزارش، محمود قائم مقامی و کورش بهزادی مسافت 1609 کیلومتری زیستگاه قدیمی یوزپلگ آسیایی را در استان های قم،اصفهان،یزد،کرمان و هرمزگان در مدت 45 روز با دوچرخه طی خواهند کرد.
بانک کشاورزی نیز در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی حمایت از حرکت نمادین این دو ورزشکار برای حمایت از یوزپلنگ آسیایی را در دستور کار قرار داده است.
این درحالی است که چندی پیش بانک کشاورزی و دفتر عمران سازمان ملل متحد(UNDP) با امضای تفاهم نامه همکاری، طرح مشترکی را با اولویت پروژه بانکداری سبز با هدف دستیابی به رشد فراگیر و توسعه پایدار،آغاز کرده اند که با امضای این تفاهم نامه علاوه بر همکاری با دفتر عمران ملل متحد و استفاده از توان کارشناسی این سازمان بین المللی، فرآیند اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی به گونه ای خواهد شد که سرمایه گذاری ها از طریق پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی حافظ محیط زیست باشند.
گفتنی است بانک کشاورزی با اجرای طرح طوبی برای توسعه جنگل درکشور،بهبود استفاده از منابع آب و بهینه کردن مصرف سوخت، پیاده سازی و اجرای سیستم اتوماسیون اداری برای کاهش مصرف کاغذ، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با هدف کاهش آلودگی های ناشی از رفت وآمد و ... اقدامات موثری را برای حفظ محیط زیست ومنابع طبیعی انجام داده است.

قالب دلخواه شما