برگزاری جلسه هم اندیشی با روسای شعب استان تهران

برگزاری جلسه هم اندیشی با روسای شعب استان تهران

جلسه هم اندیشی روسای شعب استان تهران صبح روز دوشنبه چهاردهم اردیبهشت در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت استان تهران؛ در این جلسه که امین مرادی مدیر امور مشتریان ، محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان همچنین علی اکبر فهیمی مدیر ستادی، مدیران گروه ها و کارشناسان و روسای شعب این مدیریت حضور داشتند، فهیمی طی سخنانی به خاطر تلاش های روسای شعب در سال گذشته تشکر وقدردانی کرد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، به بیان مصادیق و الگوهای اقتصاد مقاومتی پرداخت و با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال سرمایه انسانی از طرف مدیرعامل بانک ، دلایل تداوم این نامگذاری در سال 93 را تشریح کرد .
مدیر شعب بانک در استان تهران در ادامه ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد استان در سال 92 به تحلیل آماری شعب در بخش های تجهیزمنابع ، پرداخت تسهیلات ، ریسک اعتباری و وصول مطالبات پرداخت و از تلاش همکاران شعب و مدیریت که در کسب جایگاه و رتبه کشوری سهم به سزائی داشتند قدردانی کرد .
در ادامه این همایش آقایان امین مرادی مدیر امور مشتریان و محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان ، برنامه ها و سیاست های کلان بانک برای سال 93 را تبیین کردند .
بر اساس این گزارش مدیران گروه های مدیریت و مسئول حراست استان نیز ضمن تشریح خط مشی و سیاست های سال جاری بانک در حوزه عمل گروه خود ، به بیان دیدگاه ها و نظارت خود پرداختند.
این گزارش می افزاید برپائی کارگاه های تخصصی در حوزه گروه های اداری ، مالی و پشتیبانی – امور مشتریان – بیمه – وصول مطالبات – اعتبارات و حراست باحضور روسای شعب استان، جمع بندی نتایج کارگاه های تخصصی ، توسط مدیران گروه های مربوطه،تشکیل پانل پرسش و پاسخ ،اهدای لوح سپاس و مدال همکار نمونه به 13 نفر از روسای شعب برتر استان و سه تن از همکاران گروه وصول مطالبات مدیریت از دیگر بخش های این همایش بود .

قالب دلخواه شما