مدیر خراسان شمالی: بانک کشاورزی بازوی اقتصادی دولت در تامین نیازهای مالی فعالان بخش کشاورزی است

مدیر خراسان شمالی: بانک کشاورزی بازوی اقتصادی دولت در تامین نیازهای مالی فعالان بخش کشاورزی است

اولین همایش هم اندیشی کارشناسان اعتباری استان خراسان شمالی با هدف ایجاد تعامل بیشتر و همفکری کارشناسان در رابطه با مسائل ومشکلات و همچنین ارائه راهکارهای اجرایی و تجزیه وتحلیل خط مشی ها و دستورالعمل های جاری برای روانسازی امور اعتباری، با حضور مهندس دادزری مدیر ستادی استان خراسان شمالی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان شمالی در این جلسه که روز 6 اردیبهشت ماه برگزار شد مهندس دادزری ضمن بیان این مطلب که بانک کشاورزی بازوی توانمند اقتصادی دولت در تامین نیازهای مالی فعالان بخش کشاورزی است افزود: یکی از اصلی ترین امور در تحقق اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه به بخش کشاورزی است و لازم است در این بخش حضوری پر رنگ تر از گذشته داشته باشیم تا با یاری خداوند متعال و همت شما همکاران در آبادانی میهن سهیم باشیم.
وی گفت: به تلاش و کوشش همه شما عزیزان در این حرکت عظیم نیاز داریم تا با همراهی و ارتباط خود با مشتریان و ایجاد تعامل و راهنمایی مناسب به بالاترین حد بهره وری برسیم.
مدیر ستادی استان گفت: همت و عزم راسخ شما عزیزان دلیل تحقق رخدادهای چشمگیر است. اگر بخواهیم پیشرفت درست داشته باشیم باید دل بسته به کار خود بوده و با ایجاد حس رقابت سالم کاری در خور شان سازمان خود نقش بی بدیلی ایفا کنیم.
مهندس دادزری ضمن بیان این مطلب که توجه ویژه به مردم می تواند راهگشای کار باشد افزود: این ذهنیت را در خود ایجاد کنید که خدمت به مردم در راستای ضوابط و مقررات و رفع گرفتاری آنها می تواند مانع ایجاد خلل در کار و چالش برای بانک شود و این به درایت شما بستگی دارد.
این جلسه به مدت یک روز کاری ادامه داشت و در پایان از کارشناسان اعتباری ساعی و پر تلاش قدردانی شد.

قالب دلخواه شما