برگزاری مراسم تجلیل از مقام زن و خانواده در مدیریت تهران بزرگ

برگزاری مراسم تجلیل از مقام زن و خانواده در مدیریت تهران بزرگ

به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تجلیل از مقام زن و خانواده روز جمعه پنجم اردیبهشت در مدیریت تهران بزرگ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ در این همایش که باحضور دکتر طالبی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک و بیش از 450 نفر از بانوان شاغل در مدیریت و شعب تهران بزرگ برگزار شد، دکترطالبی طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت بانوی دوعالم و روز زن گفت: مجموعه همکاران تهران بزرگ ثمرات ارزنده ای را برای بانک کشاورزی به ارمغان آورده اند.
وی با بیان اینکه عملکرد مدیریت تهران بزرگ در اغلب شاخص ها جایگاه مناسبی دارد ابراز امیدواری کرد با زحمات و تلاش کارکنان این سرافرازی استمرار یابد.
دکتر طالبی با اشاره به نقش بانوان شاغل در کسب موفقیت های بانک کشاورزی خاطر نشان کرد: بانوان از جایگاه و نقش آفرینی خوبی برخوردارند و پست های کلیدی متعددی را نیز به خود اختصاص داده اند.
وی گفت: امروزه بانوان علیرغم نقشی که دربانک به عنوان کارمند دارند نقشی برجسته تر و مهم تر را در خانواده به عنوان همسر و یا مادر بر عهده دارند و به همین دلیل همواره بر این موضوع تاکید کرده ام که حوزه امور انسانی بانک باید برای این دسته از همکاران نگاه و شیوه خاصی به کار گیرد تا وظایف و نقش بانوان در خانواده تحت تاثیر وظایف بانکی آنها قرار نگیرد.
مدیر عامل بانک کشاورزی خاطر نشان کرد: بانوان با تربیت فرزندان خوب جامعه را می سازند و ما وظیفه داریم با تدابیر ویژه ای آسایش و آرامش خاطر این دسته از همکاران را فراهم کنیم.
دکتر طالبی با اشاره به شرایط و مسایل کنونی رقابت در نظام بانکی اضافه کرد: با همت و تلاش همکاران دراکثر شاخص ها نسبت به میانگین نظام بانکی عملکرد مناسبی داشتیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته با عنوان سال سرمایه انسانی در بانک کشاورزی نامگذاری شد خاطر نشان کرد: امسال نیز همین دیدگاه وجود دارد تحقق این شعار تنها با همکاری و اراده جمعی امکانپذیر خواهد شد.
بر اساس این گزارش، سخنرانی دکترابراهیم مقدم و حجت الاسلام والمسلمین نقویان از استادان دانشگاه ، منوچهر حیاتی مدیر امور حوزه سرمایه انسانی، عقیل تقی زاده رییس اداره کل آموزش و توسعه مهارتها و مسعود جلالیان مدیر شعب ستادی تهران بزرگ، اجرای برنامه فرهنگی هنری، و اهدای لوح قدردانی به یازده نفر از بانوان شاغل از دیگر برنامه های این مراسم بود.

قالب دلخواه شما