حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک درمراسم افتتاحیه همایش سراسری رؤسای شعب استان خراسان رضوی که روز پنجشنبه 26 دی ماه در مشهد برگزار شد گفت: در دوران کنونی که با ورود تکنولوژی پیشرفته ، ظهورسازمانهای مجازی و جایگزینی کارهوشمندانه به جای کارهای سخت وسنتی، پارادایم های رقابت دگرگون شده است ، دوام در فضای رقابت و کسب موفقیت همراه شدن با موج تغییرات است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی خراسان رضوی، عضو هیات مدیره بانک با اشاره به سه عامل مهم و استراتژیک سرمایه انسانی ، تکنولوژی و رضایتمندی مشتریان در موفقیت بانک ، ارتقای سطح آموزش های مرتبط ، گسترش کارتیمی ، توسعه فعالیت واحد تحقیق و توسعه و حرکت به سوی سازمان یادگیرنده را از عوامل مهم توسعه سرمایه انسانی دانست.
وی با اشاره با به چرخش استراتژیک بانک دردهه هشتاد و پیشگام شدن بانک برای استقرار Core-Banking در نظام بانکی کشور بهره گیری از تکنولوژی را شرط لازم برای اثربخشی و کارآیی فرآیندهای خدمت دانست و بقای بانک را وابسته به همگامی با تکنولوژی روز دانست.
نظری دربخش دیگری از سخنان خود باتأکید برنقش مشتری در ارتقای کیفیت خدمات بانک ، مشتری مداری و وجود مشتری را رمز بقا و توسعه در فضای رقابت دانست و تلاش و اهتمام تمامی لایه های سازمانی در نهادینه ساختن فرهنگ مشتری مداری و رعایت اصول مشتری مداری را ضروری شمرد.
وی با اشاره به تغییر ساختار بانک در راستای نهادینه سازی مشتری مداری ، از آموزش و تغییر نظام مدیریت عملکرد در راستای رضایتمندی مشتری به عنوان عوامل کمک کننده فرآیند نهادینه سازی مشتری مداری نام برد و ازمدیریت استان خراسان رضوی به عنوان یکی از مدیریتهای باپتانسیل بالقوه و بالفعل در این خصوص خواست تا بررسی راهکارهای علمی و عملی مشتری مداری و ارتقای فرهنگ مشتری مداری را در دستورکار همکاران استان قراردهند و نتایج آن برای بهره برداری به ادارات مرکزی منعکس کنند.
عضو هیأت مدیره بانک دربخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به موفقیت مدیریت استان خراسان رضوی درخصوص کاهش ریسک اعتباری ، افزایش وصول مطالبات، مدیریت نقدینگی ، سهم از منابع استان و پرداخت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی از مهندس فرهاد فنودی مدیرستادی استان و یکایک همکاران قدردانی و تشکر کرد.
گفتنی است مهندس فنودی مدیرستادی استان نیز گزارش مختصری از وضعیت استان و موفقیت استان در 6 ماهه اخیر را ارائه داد.