بیان انتظارات استاندار هرمزگان در دیدار صمیمانه با مدیر شعب بانک کشاورزی استان

بیان انتظارات استاندار هرمزگان در دیدار صمیمانه با مدیر شعب بانک کشاورزی استان

دکتر جادری استاندار هرمزگان در دیدار صمیمانه با مدیر شعب بانک کشاورزی استان گفت: پیدا کردن راهکارهایی برای سرمایه گذاری و جذب منابع مالی برای ایجاد اشتغال و ضرورت تعامل فیمابین مدیران شبکه بانکی و مسئولین اجرایی برای پیشبرد استان هر کشور حائز اهمیت است .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، مدیران شبکه بانکی استان هرمزگان برای بهره مندی از نظرات استاندار هم سو با پیشبرد اهداف اقتصادی دولت به واسطه تخصیص منابع مالی مورد نیاز و اعتبارات ابلاغی بخش های مختلف کشاورزی ، تولیدی ، صنعتی و ... با دکتر جادری استاندار هرمزگان دیدار کردند.
بر اساس این گزارش، در این جلسه قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی به عنوان دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان به تشریح وضعیت عملکرد بانک در زمینه تعداد شعب و پرسنل ، وضعیت منابع و مصارف ، میزان مطالبات جاری ، سررسید گذشته و معوق ، مشکلات مخابراتی و ... پرداخت .
وی تصریح کرد : حفظ و پایداری جوامع روستایی را به عنوان قشر تولید کننده و فعال بخش کشاورزی برای بانک کشاورزی بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود : هم اکنون این بانک در بیش از 11 نقطه از استان به عنوان تنها بانک ارائه کننده خدمات بانکی است و تصریح کرد : حضور محرومترین نقطه کشور ( بشاگرد ) از افتخارات بانک کشاورزی است .
در ادامه قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، پرداخت تسهیلات به مجریان طرح های کشاورزی و تعامل بابدهکاران بخش درزمینه پایداری و شکوفایی اشتغال را از محوری ترین برنامه های بانک کشاورزی بر شمرد .
این گزارش می افزاید؛ دکتر جادری بر ضرورت پیدا کردن راهکارهایی برای سرمایه گذاری و جذب منابع مالی برای ایجاد اشتغال تاکید کرد و افزود : منابع مالی کشور نباید تحت تائید فشارهای سیاسی و اداری دچار هدر رفت قرار گیرد ، زیرا این منابع مالی متعلق به مردم بوده و باید در مسیری درست هزینه شود .
استاندار هرمزگان در بخشی دیگر به موضوع وصول مطالبات بانک ها پرداخت و تاکید کرد: سیستم بانکی باید با تأمین و صرف وقت بر این موضوع تا سرحد ممکن با مشتریان و بدهکاران تعامل و همکاری کند.
لازم به ذکر است در بخش پایانی نیز استاندار هرمزگان ، توسعه شعب و بهره گیری از ظرفیت های الکترونیکی بانک ها را برای عدم اتلاف وقت مردم ضروری دانست .




قالب دلخواه شما