مدیر امور مشتریان بانک: کلیدی ترین راهبرد برای ایجاد احساس رضایت مشتری و تحقق همه شاخص‌ها اصلاح فرآیندهای ویژه مشتری در شعب است

مدیر امور مشتریان بانک: کلیدی ترین راهبرد برای ایجاد احساس رضایت مشتری و تحقق همه شاخص‌ها اصلاح فرآیندهای ویژه مشتری در شعب است

نشست هم اندیشی رؤسای شعب استان سیستان و بلوچستان با حضور امین مرادی مدیر امور مشتریان، سید سعید موسوی مدیر شعب بانک در استان سیستان و بلوچستان و معاونان و کارشناسان این مدیریت روز دوم دیماه در زاهدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در ابتدای این نشست سید سعید موسوی مدیر شعب بانک در استان طی گزارشی به ارائه عملکرد، موانع و مشکلات مدیریت پرداخت و اقدامات مدیریت در راستای تجهیز منابع در 9 ماهه گذشته را تشریح کرد.وی با توجه به مشکلات اساسی استان از جمله خشکسالی های پیاپی سال‌های اخیر ابراز امیدواری کرد تلاش همکاران استان برای تحقق تعهدات استان مؤثر واقع شود . وی در پایان به موفقیت استان در کسب رتبه دستگاه برتر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر توسط استانداری اشاره کرد و این موفقیت را به همکاران استان تبریک گفت.
درادامه این نشست امین مرادی مدیر امور مشتریان با تبیین برنامه راهبردی تحول بانک، به تحلیل عملکرد بانک در مقایسه با سیستم بانکی کشور و مقایسه عملکرد بانک کشاورزی استان با سیستم بانکی استان پرداخت و به مهمترین اقدامات و برنامه های در دست اقدام بانک برای رفع مشکلات و موانع موجود اشاره کرد.
مرادی همراهی و همگامی همکاران در راستای چشم انداز بانک«خدمات بی نظیر به مشتریان» را ضروری دانست و گفت: در مجموعه حرکتهایی که طی سنوات گذشته در بانک کشاورزی آغاز شد علائم و شواهد، نشانگر توجه بیشتر به مشتری است و تغییر ساختار حوزه امور مشتریان بانک کشاورزی نیز همسو با این حرکت است .
وی در تشریح مزایای چشم انداز جدید بانک کشاورزی در ارائه خدمات به مشتریان ، فراهم بودن زمینه مشارکت همه کارکنان را از ویژگی‌های این چشم انداز بر شمرد .
امین مرادی بازنگری در دستورالعمل‌ها ، روش‌ها ، رویه ها و خط مشی های فعلی را با هدف رفع موانع از عوامل مهم برای تحقق برنامه های جدید درحوزه امورمشتریان عنوان کرد و گفت : هریک از کارکنان ضمن آگاهی از نقش خود در این حرکت باید دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای دستیابی به اهداف تعیین شده ارائه کنند.
مدیر امور مشتریان یادآورشد : بدون علم،آگاهی،آموزش متناسب ،تجربه آگاهانه و هنر انجام این وظیفه امکان پذیر نخواهد بود و چاشنی تحقق همه این اهداف عشق و علاقه کارکنان است. وی درخاتمه سخنانش گفت : کلیدی ترین راهبرد برای ایجاد احساس رضایت مشتری و تحقق همه شاخص‌ها اصلاح فرآیندهای ویژه مشتری در شعب است.
در پایان 20 نفر از رؤسای شعب استان به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با جمع بندی مطالب و پاسخ به سئوالات مطرح شده توسط مدیر امور مشتریان خاتمه یافت.

قالب دلخواه شما