قدردانی نماینده مجلس شورای اسلامی استان قم از بانک کشاورزی

قدردانی نماینده مجلس شورای اسلامی استان قم از بانک کشاورزی

نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک کشاورزی قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، در این دیدار امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن قدردانی ازعملکرد بانک در بخش کشاورزی اظهار داشت: استان قم با توجه به موقعیت جغرافیایی واقیلمی دارای شرایط خاص ومستلزم حمایت وبژه دستگاه های ذیربط از کشاورزان وتولیدگنندگان بخش است.
وی همچنین با اشاره به توسعه بانکداری در دهه اخیر بر ضرورت واهمیت گسترش وفرهنگ سازی بانکداری الکترونیکی در کشور با توجه برشرایط حاکم برجامعه تاکید کرد.
امیر آبادی نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان مطالبات معوق سیستم بانکی ضمن اعلام آمادگی ،همکاری وتعامل در پیگیری وصول مطالبات از طریق مراجع قانونی خواستار توجه بیشتر به این امر شد.
بر اساس این گزارش، در پایان این نشست نماینده مردم قم خواستار تداوم حمایت های بانک کشاورزی استان از تولیدکنندگان ، بهره برداران و کشاورزان استان و همچنین مساعدت در باز پرداخت بدهی خسارت دیدگان با توجه به خشکسالی های پیاپی دراستان شد.
این گزارش می افزاید؛ در این دیدار همچنین خانی مدیر شعب بانک در استان در سخنانی ضمن ارائه عملکرد بانک کشاورزی استان به اهم حمایت های مالی بانک پرداخت وتوضیحات لازم را دراین باره ارائه کرد.
مدیر شعب بانک در استان همچنین با اشاره به تخصصی بودن فعالیت بانک کشاورزی به عنوان تنها نهاد مالی دولت دربخش کشاورزی، به تشریح وتبیین اهداف وسیاست های بانک به ویژه استراتژی های بانک کشاورزی درحمایت ازاجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها،بنگاههای اقتصادی زودبازده ،بیمه کشاورزی و اولویت های دولت خدمتگزاردرتوسعه بخش کشاورزی در سال جاری پرداخت.


قالب دلخواه شما