رشد 254درصدی مشتریان همراه بانک کشاورزی

رشد 254درصدی مشتریان همراه بانک کشاورزی

با اجرای طرح جهش ارائه خــــدمات الکترونیکی تعداد مشتریانی که از همـــراه بانک کشاورزی استفاده   می کنند به بیش از یک میلیون و 160 هزار نفر افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، تا پایان آذرماه سال جاری تعداد مشتریان خدمت همراه بانک کشاورزی نسبت به پایان سال گذشته 254 درصد رشد داشته است که مدیریت های شعب این بانک در تهران بزرگ و استان های کرمان،خراسان جنوبی،مرکزی و گلستان عملکرد بالاتری داشته اند.
بر اساس این گزارش طی 9 ماهه نخست سال جاری حدود یک میلیون و 900هزار تراکنش مالی(انتقال وجه) به مبلغ 6هزارو 749میلیارد ریال از طریق سامانه همراه بانک کشاورزی انجام شده است که بیش از 180 هزار تراکنش به مبلغ879 میلیارد ریال مربوط به آذرماه است.
این در حالی است که مشتریان بانک کشاورزی طی مدت یاد شده بیش از 9/1 میلیون قبض به مبلغ 668 میلیارد ریال را از طریق همراه بانک و تلفنبانک پرداخت کرده اند که بیش از 260هزار فقره آن به مبلغ 95میلیارد ریال در آذرماه انجام شده است.
همچنین آمار ها نشان دهنده آن است که در آذرماه امسال بیش از 900 هزار تراکنش غیر مالی شامل مانده گیری،سه گردش آخر،مسدودی کارت،گزارش برگه چک،استعلام سه شارژ آخر، استعلام پایا و مشاهده شماره شبا از طریق سامانه همراه بانک انجام شده است.
این گزار ش می افزاید: طرح جهش با هدف نهادینه سازی ، ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک همچنین معرفی و ارائه خدمات الکترونیک، در بانک کشاورزی طراحی و عملیاتی شده است.

قالب دلخواه شما