عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: برند،تخصص و افتخار ما خدمت به بخش کشاورزی است

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: برند،تخصص و افتخار ما خدمت به بخش کشاورزی است

پنجمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی با هدف تشریح رویکردها و راهبردهای این بانک در حوزه مشتریان بیست و ششم آذرماه در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در نخستین روز این همایش که حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره،امین مرادی مدیر امور مشتریان، روسا،معاونان و کارشناسان برخی از ادارات مرکزی ،معاونان،کارشناسان و همچنین روسا و کارکنان شعب این بانک در مدیریت های البرز،قم،تهران و تهران بزرگ حضور داشتند، حشمت الله نظری طی سخنانی و در تشریح فضای رقابتی امروز گفت: در چنین فضایی باید با علم و آگاهی حرکت کنیم زیرا فرصتی برای آزمون و خطا نیست.
وی با بیان اینکه در دنیای امروز کار سخت جای خود را به کار هوشمندانه داده است و خدمات سازمان ها اغلب به صورت مجازی ارائه می شود خاطر نشان کرد: افزایش بهره وری،ارائه خدمات با کیفیت بالاو هزینه کم و همچنین حرکت همسو با موج تغییرات از الزامات سازمان های امروز است.
نظری افزود: سرمایه انسانی مسئولیت پذیر،نوآورو آینده ساز و شایسته یکی از مهم ترین عوامل موفقیت سازمان های امروز است.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به نقش و اهمیت فناوری و خدمات الکترونیک در دنیای امروز برای ارائه خدمات یادآور شد: بدون هیچ اغماضی بهترین نرم افزار و فن آوری نظام بانکی در اختیار این بانک است.
وی تصریح کرد:رضایت مشتری مهم ترین اصلی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد زیرا تمام مبانی نظری و تغییرات در سازمان ها به ویژه نظام بانکی بر اساس خواسته های مشتری است و از آنجا که تغییرات با سرعتی چشمگیر انجام می شود ، رویکرد سازمان های امروز نیز شناسایی نیازها و بر آورده کردن رضایت مشتریان است.
نظری با بیان اینکه در دنیای امروز هیچ مزیت رقابتی پایدار نیست از تکمیل و ارائه نرم افزار Tread Finance تا پایان بهمن ماه سال جاری در بانک کشاورزی خبر داد و افزود:با استفاده از این نرم افزار امکان ارائه خدمات جدیدی به مشتریان داخلی و خارجی این بانک فراهم شد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به سرمایه انسانی بی نظیر این بانک و نقشی که می توانند در نهادینه کردن فرهنگ مشتری مداری ایفا کنند متذکر شد:نوع رفتار کارکنان در حفظ شهرت و آبروی سازمان یا خدشه دار شدن آن اثر مستقیم دارد.
وی در خاتمه سخنانش وضعیت بانک کشاورزی را در اجرای مأموریت هایش به ویژه در طرح توسعه کشاورزی مثبت ارزیابی کرد و گفت:برند،تخصص و افتخار ما خدمت به بخش کشاورزی است.
نظری در خاتمه سخنانش به قابلیت های سامانه اعتبارات خرد بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود: با ابتکارات کارکنان حوزه مربوطه و ارتقای نرم افزار ، تسهیلات کمتر از 200 میلیون ریال در مدت یک روز به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
بر اساس این گزارش در این همایش امین مرادی طی سخنانی به تشریح مفاهیم نظری مدیریت ارتباط با مشتری پرداخت،محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان در باره راه های توسعه ارتباط با مشتری سخنرانی کرد و بیان مفاهیمی درباره بانکداری اختصاصی و شرکتی موضوع سخنرانی محمد معماران معاون اداره کل بانکداری اختصاصی و شرکتی بود.
تشریح طر حهای جهش توسط ابوالفضل صالحیان معاون اداره کل بانکداری خرد،بیان موضوعاتی درباره تقسیم بندی مشتریان توسط شیرین صبا و مصطفی عبدالهی کارشناسان اداره کل تحقیق و توسعه و همچنین تشکیل کارگاه های آموزشی پایانه های فروش چالش ها و راهکارها،نقاط تماس با مشتری،ارتباط با مشتری و بازاریابی و فروش خدمات الکترونیکی از دیگر برنامه های نخستین روز این همایش بود.
این گزارش می افزاید دومین روز همایش نیز صبح روز چهارشنبه بیست و هفتم آذرماه برگزار خواهد شد.

قالب دلخواه شما