حضور مدیر شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان میانه

حضور مدیر شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان میانه

190میلیاردوسیصدوپنجاه وهفت میلیون ریال تسهیلات برای واحدهای تولیدی کشاورزی و دامداری در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان میانه که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان،در این جلسه که با هدف هماهنگی وهم اندیشی برای پرداخت تسهیلات توسعه بخش کشاورزی برگزار شد مهندس داود برنج فروش آذرمدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی ورئیس شعبه میانه نیز حضور یافتند .
بر اساس این گزارش، در این نشست مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی خواستار توجیه اقتصادی طرح های توسعه کشاوری طرح ها شدوگفت:بانک کشاورزی آمادگی لازم را برای جذب منابع اختصاصی از محل صندوق توسعه را دارد وهم اکنون شروع به پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی در میانه کرده است.
این گزارش می افزاید؛استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با بیان این که اهتمام دولت برای توسعه بخش کشاورزی باید موجب تامین نیازمندی‌های بازار مصرف و پاسخگویی به نیاز اشتغال جوانان شود، افزود: میانه نسبت به نقاط دیگر استان استعداد بیشتری در بخش کشاورزی دارد و تسهیلات اختصاص یافته به این بخش، باید موجب جهش در توسعه این شهرستان شود.

احمد علیرضابیگی مبنای دولت را روان‌سازی پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: در عین حال طرح‌های بزرگ نیازمند کارشناسی است اما مسئولان و بانک‌ها با در نظر گرفتن استعدادهای محلی هر منطقه، نباید خود را در چارچوب تسهیلات تعریف شده گرفتار کنند.

وی با تاکید بر اهتمام مسئولان استانی و محلی برای به نتیجه رسیدن عزم جدی دولت در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: البته در این موضوع تمام مسئولیت‌ها متوجه سازمان جهاد کشاورزی وبانک کشاورزی نیست و لازم است روحانیون، شوراهای شهر و روستا و بسیج برای ارتباط نزدیک با مردم در امر فرهنگ‌سازی تلاش کنند.

قالب دلخواه شما