بازدید مدیر امور مشتریان از شعب استان سمنان

بازدید مدیر امور مشتریان از شعب استان سمنان

نظر مرادی مدیر امور مشتریان و هیات همراه از برخی شعب بانک در استان سمنان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان سمنان، در جریان این دیدار که روزهای پنجم و ششم اذر ماه سال جاری انجام شد و علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان ، دشتبانی رئیس اداره کل نظام های پرداخت و خزانه داری، حاتمی مدیر ستادی بانک در استان مدیر امور مشتریان را همراهی می کردند ، با کارکنان 8 شعبه دیدار و گفت وگو کردند.
بر اساس این گزارش، هیات بازدید کننده در نخستین روز برنامه با کارکنان مدیریت ، شعب مرکزی شاهرود، رویان ؛ دیزج، بسطام دیدار و گفت و گو کردند.
بازدید و گفت و گو با کارکنان بهشتی دامغان ؛ مرکزی سمنان – میدان امام رضا – سعدی برنامه دومین روز این سفر بود.
همچنین نشست با روسا و کارکنان شعب منطقه شاهرود و میامی (22 شعبه)از دیگر برنامه های روز اول بود که در این نشست مدیر امور مشتریان مطالبی را درباره کانال های ارتباطی وفعالیت بیشتر شعب در این خصوص، پرداخت اقساط از طریق سیستم خودپرداز ، دستگاه های پایانه روش و تبلیغات بیان کردند.
علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان نیز طی سخنانی مطالبی درزمینه رقابت شدید بین بانک ها ، مشتری محوری و خدمات متنوع بانکداری الکترونیکی بیان کرد و در ادامه روسای شعب منطقه به بیان مشکلات و دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند.
این گزارش می افزاید؛ در جریان این بازدید درباره موضوعات جاری شعب بحث وتبادل نظر شد و کارکنان شعب این استان نیز برای ارتقا و بهبود وضعیت نیز پیشنهادهای خود را ارائه دادند و رهنمودهای لازم توسط گروه بازدید کننده ارائه شد.


قالب دلخواه شما